فروش عمده آب مقطر در بسته بندی های مختلف


آب از فراوان ترین عنصرها در طبیعت است غذاها در آب حل و جذب بدن می‌شوند. خلقت بر اساس وجود آب شکل گرفته است و آب یک مایه حیاتی برای زندگی بشر است آب را با فرمول H2o علم شیمی می شناسیم. امروزه آب مقطر عمده در آزمایشگاه‌های پیشرفته کشور ما تولید و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

فروش عمده آب مقطر در بسته بندی های مختلف

مزایای استفاده از آب مقطر خوراکی

مزایای استفاده از آب مقطر خوراکیآب به خاطر وجود املاح معدنی که دارد برای بدن مفید است امروزه از آب مقطر برای مصارف خوراکی استفاده می شود. علت استفاده از آب مقطر به جای آب معدنی و آب معمولی غیر فعال بودن یون های داخل آب و همچنین دیونیزه بودن آب می باشد. آب مقطر خوراکی نسبت به آب معمولی که دارای کلر و سایر املاح  نیست باعث بهبود واکنش های شیمیایی است در تولید تمامی مایعات جدید می شود.

در علم شیمی  ترکیب های اضافی باعث تغییرات ناخواسته در  واکنش ها می شود و ترکیب هر عنصر با دیگر عناصر باید با دقت و ظرافت خاصی صورت گیرد. 

از آب مقطر امروزه به طور گسترده استفاده می شود زیرا در آبهای طبیعی احتمال وجود انگل و باکتری های خطرناک وجود دارد که ممکن است باعث بیماری های دستگاه گوارشی و روده شوند و سلامت بدن را به خطر بیاندازند.

آب مقطر سموم را از بدن پاکسازی کرده و باعث طراوت و شادابی پوست و بهبود عملکرد بدن می شود از سوی دیگر جذب کلر در دراز مدت برای سلامت بدن خطرناک می باشد.

کارخانجات بسیاری در آزمایشگاه های به تولید آب مقطر درجه یک می پردازند و آن را برای مصارف گوناگون تولید و روانه بازار می کنند بعنوان نمونه برای خنک کردن دستگاه لیزر از چیلر استفاده می کنند که درون آن فقط مجاز به استفاده از آب مقطر هستید.

همچنین سایر دستگاه هایی که در اثر کارکرد آنها حرارت بالایی تولید می شود از آب مقطر برای گردش در کندانسور های آنها استفاده می شود تا دستگاه را خنک کنند.

همچنین آب مقطر در صنایع پزشکی برای ساخت انواع لوسیون‌ها، شامپوها، مواد شوینده و آرایشی بهداشتی و حتی تولید الکل کاربرد دارد برای ساخت داروهای تزریقی و خوراکی نیز از آب مقطر استفاده می شود.

بیماران کلیوی که دارای کلیه سنگ ساز هستند باید از آب مقطر به جای آب های معمولی که دارای املاح معدنی هستند استفاده کنند تا دچار مشکلات بیشتر نشوند.

خرید عمده انواع آب مقطر درجه یک

خرید عمده انواع آب مقطر درجه یکامروز آزمایشگاههای شیمی به تولید آب مقطر درجه یک می پردازند این آب مقطر ها باید در شرایط بهداشتی و مرغوب ساخته شوند می توان گفت قیمت آب مقطر بسته به فرآیند استیصال و فرآوری و درجه خلوص آن بستگی دارد. فروش آب مقطر به صورت عمده انجام می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *