فروش عمده انواع استون در حجم های مختلف


فروش استون عمده در حجم های مختلف، در کشورمان بسیار افزایش یافته است. استون یک حلال شیمیایی پرکاربرد و مفید در جهان محسوب می شود و می توان با استفاده از آن کارهای مختلفی در صنعت انجام داد. 

فروش عمده  انواع استون در حجم های مختلف

انواع مختلف استون و کاربرد آن را بشناسید

انواع مختلف استون و کاربرد آن را بشناسیدانواع مختلف استون، کارایی های متفاوتی با یکدیگر دارند. استون آزمایشگاهی، استون بشکه ای، استون صنعتی، استون پزشکی و … انواعی از استونها‌ می باشند که در کارخانه های کشورمان بانهایت دقت و رعایت تمام اصول و استاندارد های جهانی تولید می شوند. 

استون ، ساده ترین کتون ، یک مایع فرار ، قابل اشتعال و بی رنگ است.  مواد مخدر آزمایشگاهی معمولاً از آن به عنوان یک حلال و برای تمیز کردن ظروف شیشه ای استفاده می کنند.  همچنین این یک جزء از بین برنده کننده های ناخن است.  تولید کنندگان از آن به عنوان یک حلال برای چربیها ، روغنها و پلیمرها و به عنوان ماده اولیه تولید مواد شیمیایی دیگر استفاده می کنند.  بیشتر استون نوعی محصول فرآیند کومن است که هدف اصلی آن تولید فنل است.  استون نسبتاً سمی است ، اما بیماران صرع می توانند از رژیم های غذایی که سطح استون در بدن را افزایش می دهد ، بهره مند شوند.

از استون به روش های مختلفی استفاده می شود ، از جمله به عنوان یک حلال صنعتی و آزمایشگاهی ، به عنوان پاک کننده و گریس کننده و در رنگها ، رنگها ، چسبها و روکشها استفاده می شود.  در سطح جهان ، بیشترین کاربرد استون استفاده از حلالها و برای تولید مواد شیمیایی متیل متاکریلات و بیسفنول A است.

 مقادیر کمی از استون همچنین ممکن است در مواد غذایی ، بسته بندی مواد غذایی ، داروهای دارویی و محصولات بهداشتی طبیعی ، داروهای دامپزشکی ، مواد آرایشی و محصولات کنترل آفات مورد استفاده قرار گیرد.

پخش عمده استون بشکه ای درجه 1

پخش عمده استون بشکه ای درجه 1پخش عمده استون بشکه اس درجه یک و باکیفیت در سراسر مراکز و فروشگاه های کشورمان در حال انجام است. 

استون یک مایع شفاف و بسیار قابل اشتعال است.  به طور طبیعی در گیاهان ، درختان ، گازهای آتشفشانی و آتش سوزی جنگل رخ می دهد.  همچنین در اگزوز خودرو ، دود دخانیات و محل های دفن زباله نیز یافت می شود.

 استون به عنوان یک حلال برای حل سایر مواد مانند رنگ و لاک استفاده می شود.  برای ساخت مواد شیمیایی دیگر ، پلاستیک و محصولات مصرفی استفاده می شود.

قبل از ارزیابی ، استون به عنوان نگرانی بالقوه برای سلامت انسان شناخته شد.

 با این حال ، استون به عنوان اولویت برای ارزیابی خطرات احتمالی برای محیط زیست در نظر گرفته نشده است.  صرف نظر از این ، اثرات بالقوه زیست محیطی نیز در این ارزیابی غربالگری مورد بررسی قرار گرفت.

 چگونه به محیط آزاد می شود؟

 استون ممکن است از طریق فرآیندهای طبیعی مانند آتش سوزی جنگل یا آتشفشان آزاد شود.  موجودات زنده نیز مقادیر کمی از ماده تولید می کنند.  میکروارگانیسم ها ، حشرات ، گیاهان و حیوانات از جمله انسان ، همه از طریق واکنش های بیوشیمیایی پیچیده ای که در موجودات زنده اتفاق می افتند ، استون تولید می کنند.

 استون ممکن است از طریق فعالیتهایی مانند ساخت مواد شیمیایی ، استفاده از حلالها ، تولید روغن و گاز ، انتشار اگزوز خودرو ، دود تنباکو ، سوزاندن چوب ، خمیر کاغذ و کاغذ ، سوزاندن پلاستیک و خارج از گاز از محل های دفع زباله آزاد شود.

 استون ممکن است در درجه اول از طریق دفع فاضلاب صنایع و شستشو از محل های دفع زباله های صنعتی و شهری به محیط های آبی منتقل شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *