نمایندگی فروش آب مقطر زلال طب شیمی


همه ما تا حدودی می دانیم آب مقطر چیست و کم و بیش با آن سر و کار داشته ایم. این محصول را بیشتر ما هنگام مراجعه به بیمارستان و یا مواردی درمانی دیگر به کار برده ایم. آب مقطر چگونه ساخته می شود؟ مصارف آب مقطر برای چه مواردی است؟ و یک آب مقطر مرغوب و با کیفیت باید دارای چه مشخصاتی باشد تا اهداف ما از خرید آن را برآورده کند. کمی با ما بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد آب مقطر زلال طب شیمی یکی از شرکت های معتبر تولید کننده این محصول کسب کنید.

نمایندگی فروش آب مقطر  زلال طب شیمی

آب مقطر زلال طب شیمی چه مشخصاتی دارد؟

آب مقطر  زلال طب شیمی چه مشخصاتی دارد؟

به طور بسیار خلاصه برای تهیه آب مقطر آب معمولی را جوشانده تا آلودگیها و ناخالصی های آن از بین برود. آب را تا نقطه جوش حرارت می دهند وقتی آب جوشید بخار حاصله را متراکم کرده و در ظرف های تمیز قرار می دهند. کل فرآیند بسیار ساده است اما برای آن دستگاه های تقطیر آب طراحی و به بازار عرضه شده است.

البته استفاده از فرآیند اسمز معکوس در دستگاه های خانگی یکی دیگر از راههای تولید آب مقطر می باشد که امروزه امکان استفاده از این تکنولوژی در اکثر خانه ها فراهم است. 

برخی از مشخصات آب مقطر به قرار زیر است:

  • آب مقطر مرغوب و خنثی دارای PH حدودا 7 است.
  • رسانایی الکتریکی آب مقطر تقریبا صفر است. 
  • عدم وجود ناخالصی در آب مقر باعث می شود دمای جوش آن پایین تر آب معمولی باشد.
  • آب مقطر باعث خوردگی و زنگ زدگی فلزات نمی شود.
  • ناخالصی های موجود در آب معمولی به آب طعم می دهند در حالی که در آب مقطر این طعم وجود ندارد و آب مقطر هیچ مزه ای ندارد.

قیمت نهایی آب مقطر شرکت زلال طب شیمی

قیمت نهایی آب مقطر  شرکت زلال طب شیمی

شرکت زلال طب شیمی با سابقه طولانی در تولید آب مقطر توانسته است رضایت استفاده کنندگان از این محصول با ارزش را فراهم آورده است و تا حد امکان سعی کرده قیمت آب مقطر را پایین آورده تا مشتریان خود را از نظر قیمت هم راضی نگه دارد. هر چند مشتریان و استفاده کنندگان آب مقطر به این امر واقف هستند که استفاده از آب مقطر ناخالص و ارزان ضررهای بسیار بیشتری نسبت به آب مقطر با کیفت و کمی گرانتر به آنها وارد می کند و اطمینان از کیفیت محصول شرط اول خرید این محصول است.

قیمت نهایی آب مقطر تاثیر زیادی در کسب رضایت مشتریان و فروش محصول دارد. جهت اطلاع از قیمت می توانید با نمایندگی این محصول تماس برقرار نموده تا ضمن اطلاع از قیمت نهایی این محصول را  به هر مقدار و برای هر کجا که در نظر دارید ارسال نماییم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *