مراکز خرید آب مقطر سبلان


آب مقطر به آبی گفته می شود که ناخالصی آن به شیوه ی تقطیر گرفته شده است. این آب خنثی است و PH آن حدوداً هفت است . آب مقطر به سه روش تولید می شود. آب مقطر سبلان به شکل بسته بندی حجم پنج لیتری حجم بیست لیتری در سرارسر کشور به فروش می رسد. که شامل دو گونه ی آب مقطر بیست لیتری گالن آبی و آب مقطر بیست لیتری گالن سفید است. آب مقطر سبلان که به روش چهار بار تقطیر به دست می آید. کاربرد های متعددی برای این آب مقطر لحاظ شده که شامل : ضدعفونی کننده ظروف و لوازم آزمایشگاهی و تولید و ساخت باطری حلاّل عالی در محلول ها نیروگاه و ایستگاه های برق و گاز استریلیزه کردن تجهیزات است.

مراکز خرید آب مقطر سبلان

مزیت های قابل توجه آب مقطر طبی

مزیت های قابل توجه آب مقطر طبی آب مقطر سبلان فاقد هرگونه مواد آلی و معدنی و کالری و مواد قندی است. همچنین هیچ ماده محلولی را در خود جای نداده است و به همین خاطر خاصیت تضاد با بعضی مواد شیمیایی را ندارد و همین ویژگی باعث شده تا در آزمایشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی بسیاری بصورت آب مقطر طبی، برای فعالیت هایی مانند محلول کردن مواد شیمیایی یا حتی شستشوی ظروف آزمایشگاهی استفاده شود. از طرفی مهم ترین تفاوت این آب با آب شهری، نحوه فرآوری آن است. آب مقطر بر اثر فرایند تبخیر در فشار بالا به دست می آید. به همین دلیل می توان گفت که آب تقطیر شده، محصول تغییر در ساختار آب شرب شهری است.

توزیع مستقیم آب مقطر سبلان

توزیع مستقیم آب مقطر سبلان آب مقطر سبلان هم بصورت عمده و هم بصورت کلی به فروش میرسد. همچنین مشتری های گرامی میتوانند با برقراری تماس با مسئولان فروش از محصولات شرکت اطلاع کسب کنند و در صورت تمایل آنها را اینترنتی یا حضوری خرید کنند که این شیوه ی مستقیم فروش باعث حذف دلالان از بازار شده که همین امر موجب کاهش قیمت جنس می شود و خرید آن برای مشتریان عزیز آسوده و مقرون به صرفه تر از سایر برندها می شود. همچین شکل های دیگر توزیع آب مقطر و خرید آن از مجموعه بصورت غیر حضوری خرید اینترنتی از سایت مجوعه که دارای نماد اعتماد الکترونیک است و یا خرید تلفنی و غیرحضوری و خرید مستقیم و حضوری است. در هر شکل از خرید مشتریان گرانقدر میتوانند قبل از انجام خریدشان با مشاورین تماس برقرار کنند و در مورد محصول مورد نظرشان اطلاعات کاملی کسب کنند و در صورت موافقت و رضایت نسبت به محصول مورد نظرشان بعد از مشورت با مشاورین مجموعه، محصول را به هر روشی که دوست داشتند تهیّه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *