کارخانه تولیدی انواع آب مقطر بهداشتی و طبی

آب مقطر بهداشتی

کارخانه تولیدی انواع آب مقطر بهداشتی و طبی با ارائه این محصول بصورت تکی و عمده و توزیع آن در سراسر کشور نقش عمده ای در پخش این محصول پرکاربرد دارد. این واحد محصولات خود را در کرج، تهران و اصفهان تولید کرده به سراسر کشور ارسال می کند.

روش های تولید آب مقطر

آب خالص یا مقطر به آبی گفته میشود که املاح آن جدا شده باشد. آب مقطر معمولا از چند روش تولید میشود. اولین و مهم ترین روش تولید، فرآیند تقطیر است که در آن با جوشاندن آب و تبدیل بخار آن به مایع آب مقطر تولید میشود.

روش بعدی عبور آب از روی رزین است که تمام املاح و مواد معدنی آب را جدا میکنند و اخرین روش هم تصفیه آب توسط فیلترهای مخصوص میباشد.

آب مقطر بهداشتی

آب مقطر بهداشتی

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آب مقطر بهداشتی و طبی با آب مقطر یا آب دیونیزه معمولی که برای کارهای صنعتی استفاده می شود کاملا متفاوت بوده و برای مصارف پزشکی کلینیک ها و مصارف دارویی حتما باید از آب مقطر بهداشتی استفاده کرد.[/box]

کیفیت آب مقطر، استاندارد بودن شرایط تقطیر، بهداشت محل انجام فرآیند از اصولی هستند که بر کیفیت نهایی آب نقطر تاثیر داشته و بسیار حائز اهمیتند.

از آنجا که اکثر کابردهای این آب از حساسیت بالایی برخوردار است تعداد دفعات تقطیر، رعایت کلیه اصول بهداشتی و کیفیت بالای این محصول در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد.

پس در انتخاب مرکزی که قصد خرید آب مقطر را از آن دارید نهایت دقت را به خرج دهید تا محصول خریداریتان بهترین کیفیت را دارا باشد.

آب مقطر بهداشتی

کارخانه تولید آب مقطر

انواع تولیدات این کارخانه به سرح ذیل است:

  • آب دیونیزه 5 لیتری
  • آب مقطر دیونیزه استریل
  • آب مقطر سرم شستشوی یک لیتری
  • ضد عفونی کننده
  • اسپری شستشوی زخم و سوختگی
  • آب مقطر تزریقی 5 و 10 سی سی

با توجه به تنوع کاربرد آب مقطر در صنایع مختلف، روش های تولید این آب نیز متفاوت است. هرچه کیفیت آب مقطر و درصد خلوص آن بالاتر باشد قیمت نهایی مصرف کننده نیز بیشتر است.

کاربرد آب مقطر صنعتی، دارویی و در برخی از موارد آشامیدنی‌ست که براساس کاربرد آب مصرفی در صنایع دارویی عاری از هرگونه میکروب و آلودگیست، آب مصرفی در صنایع تولید باتری عاری از هرگونه فلزات سنگین است.

کارخانه های تولید آب مقطر انواع آب مقطر را در بسته بندی های کوچک و بزرگ و در حالت های تکی و عمده تولید و روانه بازار میکنند.

آب مقطر بهداشتی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *