فروش آب مقطر و آب دیونیزه

فروش آب مقطر

فروش آب مقطر و آب دیونیزه به هر میزان و به صورت فله و بسته بندی شده در بازار آب مقطر ایران انجام می شود.متقاضیان می توانند سفارشات خود را از سراسر کشور به ما ارائه کند.

در ابتدا بهتر است با انواع آب خالص آشنا شوید.

آب مقطر

آب مقطر آب خالصی است که به وسیله فرآیند بخار و میعان به دست آمده باشد. در این فرایند آب ابتدا بخار شده و سپس به وسیله سرمایش مجددا مایع می شود و بنابراین بخشی از ناخالصی آب از بین می رود.

با تکرار این فرایند آب مقطر دوبار تقطیر و چند بار تقطیر حاصل می شود.

فروش آب مقطر

آب دیونیزه

آب دیونیزه آب خالص شده ای است که بدون فرایند بخار و میعان و صرفا توسط دستگاه تصفیه می شود.در این روش بوسیله رزسن یونهای موجود در آب گرفته شده و املاخ و ناخالصی های آن از بین می رود.

نکته قابل توجه این است که فرق چندانی بین آب مقطر و آب دیونیزه نیست بنابراین در بسیاری از موارد و خصوصا در بازار، آب دیونیزه به عنوان آب مقطر معرفی و به فروش می رسد.

البته برای مصارف پزشکی و دارویی حتما آب خالص علاوه بر دیونایز شدن باید مقطر هم باشد.

فروش آب مقطر

فروش آب مقطر دیونیزه

ما سه نوع آب خالص را به مشتریان عرضه می کنیم:

  1. آب مقطر
  2. آب دیونیزه
  3. آب مقطر دیونیزه

در دو مورد اول توضیحات کامل داده شد. آب مقطر دیونیزه آبی است که علاوه بر بخار و میعان دیونایزر نیز می شود بنابراین فوق خالص بوده و کیفیت بالایی دارد.

آب مقطر فوق خالص عموما به صورت بسته بندی عرضه می شود اما بنا به درخواست مشتریان برای مصارف عمده به صورت تانکری نیز برای آنها قایل ارسال است.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]تاکید می کنیم که فروش محصولات ما در سراسر کشور بوده به صورت ایترنتی و تلفنی و یا حضوری قابل سفارش و خرید می باشد. [/box]

فروش آب مقطر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *