فروش آب مقطر دندانپزشکی به صورت عمده


اگر سراغ تان به دندانپزشکی افتاده باشد و مجبور به عصب کشی دندان شده باشید و به تجهیزات مورد استفاده توجه کرده باشید حتما متوجه شده اید که آب نقش بسیار مهمی در کار دندانپزشکی دارد. هر آبی برای استفاده در دندانپزشکی مناسب نیست و حتما باید از آب مقطر استفاده شود. اما علت نیاز این حرفه به آب مقطر چیست؟ در صورت استفاده از آب معمولی چه مشکلاتی برای این حرفه پیش می یابد؟ مشخصات آب مقطر دندانپزشکی چیست؟ و در نهایت نیاز به آب مقطر دندانپزشکی عمده به چه شکل تامین می شود؟

فروش آب مقطر دندانپزشکی به صورت عمده

مشخصات آب مقطر مخصوص دندانپزشکی

مشخصات آب مقطر مخصوص دندانپزشکی

آب مقطر آبی است که جوشانده، استریل و تصفیه شده است. به عبارتی کامل تر آب معمولی جوشانده می شود و وقتی به درجه جوش رسید و بخار از آن متصاعد شد بخار را متراکم می کنند و در ظرف های عاری از آلودگی نگه داری می کنند.

کلیه مطب های دندانپزشکی به یک منبع مطمئن آب تقطیر نیاز دارند.یک دندانپزشک برای اطمینان از سلامت بیماران خود و سالم ماندن تجهیزات گران قیمت دندانپزشکی خود به آب مقطر مرغوب نیاز دارد. آلاینده های متداول در آب شهری از جمله سختی، مواد معدنی و جلبک ها می توانند هزینه های زیادی را در میان مدت ی یا بلند مدت به وسایل دندانپزشکی و در کوتاه مدت به سلامت بیماران وارد می کنند. 

آب مقطر ناخالص طول عمر تجهیزات دندانپزشکی را کوتاه می کند. با استفاده از آب مقطر خالص نسبت به آب شهری یا ناخالص در واقع دندانپزشک مبالغ زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کند.

از جمله مشخصات آب مقطر خالص مورد استفاده در دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • PH  آن حدودا 7 است.
  • رسانای جریان  الکتریکی نیست.
  • دمای جوش آن پایین تر آب معمولی باشد.
  • آب مقطر باعث زنگ زدگی تجهیزات فلزی دندان پزشکی نمی شود.
  • لوله های آب تجهیزات دندان پزشکی دچار گرفتگی و رسوب نمی شود.
  • آب مقطر مزه ای ندارد.

تولید عمده آب مقطر دندانپزشکی در حجم های مختلف

تولید عمده آب مقطر دندانپزشکی در حجم های مختلفآب مقطر دندانپزشکی در حجم های مختلف تولید می شود تا مثلا برای کارهای کم  از حجم های کوچک و برای کارهای زیاد از حجم های بزرگ تر استفاده شود و آب مقطر هدر نرود.

تولید آب مقطر اولیه در حجم عمده انجام می شود و همانطور که گفته شد در ظرف های با حجم های مختلف به بازار عرضه می شود. برای تهیه آب مقطر لازم برای این حرفه می توانید با ما ارتباط برقرار نموده و هر مقدار از  حجم هایی که مد نظرتان است را سفارش دهید تا در اسرع وقت برایتان ارسال کنیم. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *