نمایندگی فروش آب دیونیزه سبلان با قیمت عالی


سبلان یکی از کوهای مشهور است که با داشتن چشمه های آب دیونیزه سبلان  هر ساله سود فراوانی را شامل می شود. این آب بسیار سبک بوده و آب با گذشت از فیلتر های طبیعی تقریبا بدون آلاینده و فلزات سنگین است.

نمایندگی فروش آب دیونیزه سبلان با قیمت عالی

دلایل مرغوبیت آب دیونیزه سبلان

دلایل مرغوبیت آب دیونیزه سبلانسبلان یکی از کوه های مشهور ایران است که در زاگرس واقع شده است این رشته کوه به دلیل جذابیت های طبیعی  هر ساله توریست های زیادی را به آنجا می کشاند و همچنین وجود آب های معدنی اتیلنی به و البته آبگرم های طبیعی یک منبع طبیعی بسیار عالی برای کسب درآمد می باشد. 

آب دیونیزه سبلان بسیار مشهور است و به آن آب سبک یا آب معدنی نیز گفته می شود که این آب حاصل یک فرآیند طبیعی است که به اسم اسمز گفته می شود.  اسمز: حرکت مولکول های آب در سراسر یک غشای نیمه نفوذ پذیر است.  این فرایند به طور طبیعی آب را از غلظت یون کم به غلظت یون بالاتر در یک غشای نیمه نفوذ پذیر منتقل می کند تا آب اسمز معکوس ایجاد شود.  این فرآیند طبیعی توسط بدن ما برای رسیدن آب به سلولهای فردی ما نیز استفاده می شود.

آب دیونیزه شده سبلان آبی است که تقریباً همه یونهای معدنی آن از بین رفته است.  شیر آب حاوی این یونهای معدنی است که می توانند در فرآیندهای مختلف نظیر تمیز کردن سطوح رنگ ، تداخل داشته باشند یا باقی مانده ها را روی سطوح بجا آورند.  

 با اعمال فشار به سمت غلیظ تر به سمت خاک یک غشای نیمه نفوذ پذیر ، مولکول های آب به سمت غشاء کمتر متمرکز (تمیز کننده) به داخل غشاء انتقال می یابند و در نتیجه آب تصفیه شده تری ایجاد می شود.  این فرآیند اسمز برعکس نامیده می شود و به طور معمول می تواند 90-99٪ بیشتر آلاینده ها را از بین ببردو این ایده آل است. 

البته فیلترهای دیونیزه کردن با تبادل مولکولهای هیدروژن مثبت و منفی هیدروکسیل برای مولکولهای آلاینده مثبت و منفی در آب عملکرد می کنند.  مواد شیمیایی مثبت ، مانند کلسیم ، مکانهایی را با مولکولهای هیدروژن و مواد شیمیایی منفی مانند ید ، با مولکولهای هیدروکسیل جایگزین می کنند.  

 فیلتر های طبیعی یا دیونیزه خاکی فرایندی در صورت تقاضا است که در صورت نیاز آب تصفیه شده را تأمین می کند.  این مهم است زیرا آب در این سطح خلوص شدید به سرعت کاهش می یابد.  

قیمت خرید هر لیتر آب دیونیزه سبلان

قیمت خرید هر لیتر آب دیونیزه سبلانآب دیونیزه سبلان مشهور ترین آب معدنی ر کشور است که این آب سود فراوانی دارد و با صادرات آن به کشور های خارجی ارز فراوانی وارد کشور می شود. در سایت های معتبر فروش قیمت آب دیونیزه به نمایش گذاشته شده تا از آن اطلاع یابید و قیمت های دیگر شامل آب دیونیزه 5 لیتری و10 لیتری.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *