مرکز فروش آب مقطر داروخانه درجه 1


در مرکز فروش آب مقطر داروخانه درجه ۱ این محصول در بسته بندی با سایزهای متفاوت موجود می باشد. به دلیل کاربرد فراوان آب مقطر در علم پزشکی، سرانه تولید این محصول در کشور بالا می باشد.

خرید آب مقطر از این مرکز از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد، به دلیل این که آب مقطرهای موجود در این نمایندگی بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری می شود دارای قیمت مناسبی می باشد.

مرکز فروش آب مقطر داروخانه درجه 1

خواص آب مقطر برای پوست چیست؟

خواص آب مقطر برای پوست چیست؟ آب مقطر کاربردهای فراوانی دارند‌، از جمله خواص آب مقطر که می توان اشاره کرد، استفاده نمودن از آن برای تمیزی و شستشوی پوست های آسیب دیده می باشد.

در بیش تر مراکز درمانی برای تعویض پانسمان بیمارانی که دچار آسیب دیدگی پوستی شده اند از آب مقطر استفاده می کنند.

از مزیت های این محصول این است که سطح پوست را پاکیزه نموده و تمامی آلودگی های روی پوست را از بین می برد.

جالب است بدانید که از آب مقطر نیز به عنوان آب آشامیدنی نیز استفاده می شوند. معمولا پزشکان به افرادی که دچار سنگ کلیه یا بیماری های کلیوی هستند توصیه می کنند که به جای آب معمولی از آب مقطر استفاده نمایند.

آب مقطر نه تنها در مصارف پزشکی بسیار پر کاربرد است بلکه در مصارف صنعتی نیز کاربردهای فراوانی دارد. از جمله مصارف صنعتی این محصول، می‌توان به استفاده نمودن آب مقطر در خشک شوییها اشاره کرد که این مغازه ها برای پاکیزه نمودن انواع لباسها از این محصول استفاده می‌کنند.

قیمت فروش عمده آب مقطر مخصوص داروخانه

قیمت فروش عمده آب مقطر مخصوص داروخانه باید بدانید که قیمت فروش عمده آب مقطر مخصوص داروخانه از قیمت فروش آن برای دیگر مراکز مناسب تر می باشد. شرکت های تولید کننده آب مقطر علاوه بر این که این نکته را مد نظر قرار داده اند که محصول باکیفیتی را تولید نمایند به این مورد نیز توجه کرده اند که محصول تولید شده قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

به دلیل مرغوبیت بالا این آب مقطرها، علاوه بر این که در داخل ایران فروش خوبی دارند،  به بازارهای جهانی نیز صادر می‌گردند و موجب سودآوری  بالایی برای کشور می‌شوند.

لازم به ذکر است که در این شرکتها، تولید این محصول تماما توسط دستگاه های مجهز و به روز و بدون دخالت دست می باشد.  پس از تولید آب مقطر، این محصول در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار می گیرد تا از نظر بهداشتی بودن آن کاملا اطمینان حاصل شود.

این حساسیت زیاد به خاطر مهم بودن این محصول برای شستشو انواع زخمها می‌باشد که اگر کوچکترین آلودگی درون این آب مقطرها باشد موجب عفونت های پوستی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *