قیمت هر لیتر آب یون زدوده مرغوب


قیمت هر لیتر آب یون زدوده مرغوب و باکیفیت با توجه به بسته بندی آن و کیفیت اش مشخص می شود، به طور کلی این آب های یون قیمت مناسبی دارند و کاربرد های بسیاری در صنایع و آزمایشگاه های کشورمان دارند، به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار می باشند. 

قیمت هر لیتر آب یون زدوده مرغوب

مشخصات آب یونزدوده باکیفیت

مشخصات آب یونزدوده باکیفیت مشخصات آب یون زدوده باکیفیت این است که استفاده های بی شماری در صنعت داشته و بسیار شفاف می باشد. 

 چرا آب یونیزه شده قلیایی برای سلامتی مفید است؟  آب یونیزه قلیایی دارای سه تفاوت بسیار مهم از آب شیر است: 1) بافر pH را برای از بین بردن سموم بدن از بدن فراهم می کند ، 2) این ماده حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی ، درمانی ، ضدعفونی کننده برای مبارزه با رادیکال های آزاد و حتی معکوس کردن آسیب آن است و 3  ) تصفیه مناسب آب را تأمین می کند.

 چرا آلکالین آب یونیزه شده؟

 آب مهمترین مولکول تمام زندگی است!  آب مواد مغذی را به سلولهای شما می آورد.  بافت های شما را روغن کاری می کند ، آنها را فنر و مقاومت می کند و همه سلولها را در شکل بهتری برای انجام وظایف خود قرار می دهد.  همچنین به انتقال مواد زاید از بدن کمک می کند.  درصد آب بدن در جایی بین 60 تا 75 درصد است و این درصد ارتباط مستقیمی با سلامتی کلی فرد دارد.

 یونیزه کننده آب از آب شیر آب معمولی یا بطری به شما آب سالم تر و سالم تری می دهد.  تصفیه به تنهایی باعث می شود آب یونیزه شده از آب شیر یا بطری پاک شود.  روند یونیزه کردن آب نیز آب را به 2 جریان تقسیم می کند و سموم اسیدی (مانند کلر و فلوراید) از شیلنگ تخلیه خارج می شوند.  قلیایی به سم زدایی بدن کمک می کند ، که برای سالم نگه داشتن سلولها بسیار مهم است.  سرانجام ، توانایی یونیزر آب برای تبدیل آب به آب آنتی اکسیدان (غنی از هیدروژن مولکولی) بخشی از دلیلی است که برخی از افراد آن را “آب معجزه” می نامند.

 آنتی اکسیدانها: یکی از مهمترین فواید آب یونیزه شده ، آنتی اکسیدان هیدروژن مولکولی موجود در آب است.  صدها مطالعه بارها و بارها این مزایا را اثبات کرده اند.

محل فروش عمده آب یون زدوده با بهترین کیفیت

محل فروش عمده آب یون زدوده با بهترین کیفیت قیمت آب یون زدوده در محل فروش عمده این محصولات، بسیار مناسب و ارزان می باشد. محل فروش عمده آب یون زدوده با بهترین کیفیت در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد و … می باشد، فروش آب یون زدوده در مراکز و فروشگاه های معتبر ما بسیار زیاد می باشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *