قیمت روز آب مقطر تزریقی در کشور


قیمت روز آب مقطر تزریقی در کشور بسیار مناسب است و قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سطح بازار دارد این قیمت شامل تخفیفات ویژه ای می باشد.

قیمت روز آب مقطر تزریقی در کشور

درباره آب مقطر تزریقی بیشتر بدانید

درباره آب مقطر تزریقی بیشتر بدانید آب استریل برای تزریق یک آماده سازی استریل بدون تیروژن و بدون محلول آب مقطر برای تزریق است. این ماده فقط برای استفاده به عنوان یک حلال استریل یا وسیله رقیق کننده داروها یا محلولهای مناسب برای تجویز تزریقی است. pH برابر 5.5 (5.0 تا 7.0) است.

آب استریل برای تزریق حاوی هیچ باکتریواستات، ضد میکروبی و یا افزودنی نیست. بافر است و فقط برای تزریق تک دوز پس از مخلوط کردن با یک محلول یا محلول مناسب در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به مقادیر کمتری، قسمت استفاده نشده باید دور ریخته شود.

 استریل آب برای تزریق پس از افزودن یک املاح مناسب، یک ماده دارویی (وسیله نقلیه) و یکپارچه سازنده مایعات است.

 آب مقطر 5 سی سی، از نظر شیمیایی H2O تعیین می شود. ظرف انعطاف پذیر از یک فیلم مخصوص ساخته شده غیر پلاستیک ساخته شده ساخته شده است، حاوی الاستومرهای پلی پروپیلن و گرما نرم، مقدار آبی که می تواند از داخل ظرف به داخل برگ نفوذ کند، برای تأثیر قابل توجهی در محلول کافی نیست. راه حل های در تماس با ظرف انعطاف پذیر می توانند برخی از اجزای شیمیایی کانتینر را در مقادیر بسیار کم در مدت زمان انقضا بیرون بزنند. مناسب بودن مواد ظرف توسط آزمایشات در حیوانات مطابق با آزمایشات بیولوژیکی برای ظروف پلاستیکی تأیید شده است.

 هنگامی که به صورت داخل وریدی به عنوان وسیله ای برای داروها تجویز می شود، آب استریل برای تزریق پس از معرفی املاح کافی برای دستیابی به اسمولاریته 112 mOsmol یا بیشتر در هر لیتر، منبع آب را برای پر کردن مایعات به صورت داخل لوله فراهم می کند.

 آب یک ماده اساسی تشکیل دهنده کلیه بافتهای بدن است و تقریبا 70٪ از کل وزن بدن را تشکیل می دهد. متوسط ​​نیاز روزانه طبیعی بزرگسالان بین دو تا سه لیتر است (1 تا 1/1 لیتر برای کاهش آب غیر قابل انعطاف با تعریق و تولید ادرار).

 تعادل آب توسط مکانیسم های مختلف نظارتی حفظ می شود. توزیع آب در درجه اول به غلظت الکترولیتها در محفظه بدن بستگی دارد و سدیم نقش مهمی در حفظ تعادل فیزیولوژیکی دارد.

فروشگاه عرضه آب مقطر تزریقی درجه 1

فروشگاه عرضه آب مقطر تزریقی درجه 1فروشگاه عرضه آب مقطر تزریقی درجه یک این محصول با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب و با بهترین کیفیت عرضه میکند جهت خرید می‌توانید با شماره ای که در همین سایت قرار میگیرد تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *