قیمت خرید آب مقطر استریل

آب مقطر 5 سی سی

قیمت آب مقطر استریل بسته به میزان سفارش متفاوت است و  آب مقطر استریل بیمارستانی و آزمایشگاهی را از طریق بازار آب مقطر ایران می توانید خریداری کنید.

قیمت انواع آب مقطر استریل

قیمت آب مقطر استریل آزمایشگاهی و بیمارستانی به شرح ذیل است:

  • آب مقطر استریل فوق دیونیزه یک لیتری            6800
  • آب مقطر استریل فوق دیونیزه 3 لیتری             11000

جهت اطلاع از تغییرات قیمت حتما با واحد فروش تماس بگیرید.

آب مقطر استریل  و الکل سفید 96 درصد تولیدی ما علاوه بر یونیزه شدن، به وسیله دستگاه پیشرفته اتوکلاو بخار و میعان می شود که در نتیجه تمام آلودگی های میکروبی آن از بین می رود و برای انواع کاربردهای بیمارستانی، پزشکی و آزمایشگاهی ایده آل است.

قیمت آب مقطر استریل

تفاوت آب دیونیزه و آب مقطر استریل

بین آب دیونیزه یا همان آب مقطر معمولی با آب مقطر استریل تفاوت اساسی وجود دارد. اگر به دنبال خرید اب مقطر استریل هستید باید مطمئن شوید محصولی که خریداری و استفاده می کنید فاقد هر گونه آلودگی میکروبی، باکتریایی و ویروسی باشد.

آب مقطر استریل باید علاوه بر یون زدایی باید فاقد آلودگی باشد.بنابراین حتما آب مقطر استریل را از مراکز معتبر خریداری کنید و آب دیونیزه که در بازار وجود دارد اطمینان نکنید.

ما این محصول را با کیفیت بالا و عاری از هرگونه آلودگی برای کارهای حساس آزمایشگاهی و محیط های کشت و اتاق عمل به بازار عرضه می کنیم.

فروش آب مقطر استریل

آب مقطر استریل واقعی چه آبی است!

آب مقطر استریل آبی است که فاقد املاح بوده و علاوه بر یون زدایی میکروب کشی نیز شده باشد. فرایند میکروب زدایی بوسیله بخار دادن آب و میعان مجدد آن انجام می شود.

توجه داشته باشید آب دیونیزه موجود در بازار که برخی به اشتباه آن را آب مقطر می نامند در واقع آب یون زدایی شده ایست که میکروب شکی نشده است و به هیچ عنوان استریل نیست. بنابراین برای آب مقطر استریل، حتما باید آب تقطیر شده باشد و تصفیه آب به تنهایی کافی نیست.

گفتنی است که آب مقطر دیونیزه استریل مخصوص مصارف بیمارستانی و برای استفاده در عمل های جراحی در بسته بندی های عمدتا 3 و 1 لیتری، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است که رسانایی ویژه کمتری را نسبت به آب طبیعی داشته و حتی دمای جوش کمتری را هم دارا می باشد. ما در این مجموعه الکل طبی 70 درصد را کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهیم.

قیمت آب مقطر استریل

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *