قیمت خرید آب دیونیزه شده

قیمت خرید آب دیونیزه

قیمت خرید آب مقطر برای رادیاتور شده به صورت فله و در مقایسه با قیمت این محصول به صورت گالنی و بشکه ای متفاوت است که دلیل آن از بین رفتن هزینه مظروف است. البته موارد دیگری نیز در قیمت تمام شده آب دیونیزه موثر است که در زیر به آن می پردازیم.

قیمت خرید آب دیونیزه

عوامل موثر در قیمت آب دیونیزه

عوامل زیر در قیمت تمام شده آب دیونیزه شده تاثیر دارد:

  1. فله یا مظروف بودن
    عموما وقتی یک محصول به صورت فله عرضه می شود با قیمت کمتری به فروش می رسد. این به دلیل پایین بودن کیفیت محصول نیست بلکه در عرف بازار فروش فله محصول قیمت کمتری دارد.
    آب دیونیزه نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و در صورت خرید فله آب دیونیزه می توانید آن را با قیمت کمتری تهیه کنید.
    البته خرید فله آب دیونیزه نیازمند داشتن مخزن مناسب برای نگهداری آن بوده و برای سفارشات موقت و کم نیاز که خرید فله ندارید و بهتر است به صورت بسته بندی خریداری شود.
    مواردی نیز وجود دارد که باید حتما آب مقطر به صورتی غیر از تانکری (فله) خریداری شود، برای مثال وقتی سفارش شما کم باشد یا حفظ درجه خلوص آب بسیار مهم بوده و نباید تغییری در کیفیت آب دیونیزه ایجاد شود، در چنین مواردی باید آب را با بسته بندی استاندارد خریداری کرد.
  2. میزان سفارش
     طبیعی است که با افزایش میزان سفارش، قیمت خرید آب دیونیزه شامل تخفیف شده ومی توانید با قیمت مناسبتری آن را خریداری کنید. همچنین داشتن سفارشات منظم در خرید نیز قیمت را کاهش می دهد.
  3. هزینه حمل
    برای بسیاری از مشتریان مهم است که بدانند قیمت خرید آب دیونیزه با هزینه حمل چقدر خواهد بود خصوصا در مورد خرید فله و تانکری، چون در این موارد آب حتما باید توسط فروشنده بارگیری، حمل و تخلیه گردد.
    در تهران و کرج تمامی شرایر برای بارگیری و حمل و تخلیه آب دیونیزه در نظر گرفته شده و با قیمت مناسب در سراسر استان توزیع می شود. برای سایر استانها هم متناسب با مسافت هزینه حمل بیشتری خواهد داشت.
  4. نوع آب دیونیزه
    درجه خلوص آب دیونیزه و دفعات تصفیه آب در قیمت تمام شده آن موثر است. با افزایش دفعات تقطیر(تصفیه) کیفیت آن بالاتر رفته و طبیعتا قیمت بیشتر می شود.

قیمت خرید آب دیونیزه

انواع مختلف آب دیونیزه

آب دیونیزه از لحاظ درجه خلوص به موارد زیر می تواند تقسیم شود:

  • آب دیونیزه یکبار تصفیه
  • آب دیونیزه دوبار تصفیه
  • آب دیونیزه سه بار تصفیه
  • آب دیونیزه چهار بار تصفیه
  • آب دیونیزه فوق خالص

آب معمولی متناسب با دفعاتی که از رزین های تبادل گر یونی عبور داده می شود، بیشتر خالص شده و عاری از یون خواهد شد و با قیمت بالاتری عرضه می شود.

قیمت خرید آب مقطر قابل شرب و نوع کاربرد نیز بستگی دارد برای مثال برای مصارف پزشکی باید آب دیونیزه استریل شود که در این صورت قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

به طور کلی آب دیونیزه تولید ما هم به صورت فله و بسته بندی گالی عرضه می شود و هم آماده فروش برای انواع مختلف کابردهاست. بنابراین قیمت عرضه این محصول همانطور که گفته شد تایع متغیرهای زیادی است که در بالا اشاره شد. جهت استعلام دقیق قیمت خرید آب دیونیزه از طریق راههای ارتباطی سفارشات خود را برای ما ارسال کنید.

قیمت خرید آب دیونیزه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *