قیمت آب مقطر 5 لیتری چهار بار تقطیر

فروشنده آب مقطر

قیمت آب مقطر 5 لیتری چهار بار تقطیر که در بسته بندی های 4 تایی عرضه می شود بسته به میزان سفارش متفاوت بوده و در صورت خرید عمده با تخفیف مناسب همراه است.

آب مقطر 5 لیتری

قیمت آب مقطر 5 لیتری

قیمت آب مقطر 5 لیتری دیونیزه بسته به میزان سفارش به شرح ذیل است»

  1. یک بسته 4 تایی                    60000
  2. 5 بسته  4 تایی                     50000
  3. 10 بسته                             45000
  4. بیتر از 10 بسته                     42000

با توجه تغییر مداوم قیمتها قبل از سفارش حتما با واحد فروش تماس بگیرید.در ضمن برای سفارشات عمده تخفیف در نظر گرفته می شود.

آب مقطر 5 لیتری

کاربرد آب مقطر 5 لیتری

آب مقطر 5 لیتری یکی از پرکاربردترین انواع آب مقطر است که در مصارف مختلفی استفاده می شود. این محصول که در بسته بندی چهارتایی عرضه می شود برای کاربردهای زیر بسار مناسب است:

  • کلینیک های دندانپزشکی
    در مطب ها و کلینیکهای دندانپزشکی برای شست و شوی یونینهای دندان پزشکی حتما باید از آب مقطر دیونیزه استفاده کرد تا مانع از رسوب در یونیتها شود.
    همچنین برای سشت و شوی سایر تجهیزات و وسایل نیز از آب مقطر استفاده میکنند.
  • دستگاههای لیزر
    برای خنک کاری در دستگاه لیزر باید از آب خالص استفاده کرد که با توجه به قیمت بالای این دستگاهها استفاده از آب مقطر ضروری است. ما برای لیرز آب مقطر 5 لیتری چهار بار تقطیر را توصیه می کنیم.
  • مصارف آزمایشگاهی
    آب مهمترین محلول در مصارف آزمایشگاهی است که حتما باید  فاقد یون و سایر مواد محصول در آب باشد. بنابراین برای سهولت در استفاده آب مقطر 5 لیتری برای کاربردهای آزمایشگاهی بسیار مناسب است.
  • تولید مواد ضد عفونی کننده
    جهت تولید مواد ضدعفونی کننده یکی از مواد ضروری و لازم آب خالص دیونیزه شده است. مخصوصا برای محلول الکل 70 درصد باید از آب مقطر دیونیزه استفاده کرد.
  • مصارف صنعتی
    در طیف وسیعی از مصارف صنعتی از آب مقطر استفاده  می شود. برای مصارف زیر 100 لیتر نیر می توانید از آب مقطر 5 لیتری استفاده کنید.

آب مقطر 5 لیتری

آب مقطر چهار تقطیر

قیمت آب مقطر 5 لیتری اگر چهار بار تقطر باشد بیشتر از آب مقطر معولی بوده و علت آن تعدا دفعات تقطیر(تصفیه) بیشتر است. که اکثر مواقع با چهار بار تقطیر، سختی آب به صفر می رسد.

انواع محصولات برحسب تقطیر به موارد زیر تقسیم می شود:

در مورد آب مقطر دیونیزه منظور از تقطیر همان تصفیه بوده که بوسیله رزین تصفیه می شود و در جه خلوص آب صفر یا نزدیک به صفر می شود.

آب مقطر 5 لیتری

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *