قیمت آب مقطر دوبار تقطیر دیونیزه


قیمت آب مقطر دوبار تقطیر دیونیزه بسته به نوع روش تولید آب خالص، متفاوت بوده و هر لیتر آن از 300 تا 800 تومان متفاوت است.همچنین فروش این محصول به صورت بسته بندی و یا فله در قیمت تمام شده تاثیر دارد.

قیمت انواع آب مقطر

آب مقطر در حالت کلی در بازار به دو نوع آب مقطر و آب دیونیزه عرضه می شود.شاید برای شما سوال پیش آید که فرق آنها در چیست. فرق این دو محصول روش تولید انهاست. آب مقطر از روش بخار و میعان بدست می آید اما آب دیونیزه از روش ro و عبور از فیلترهای مخصوص آب خالص سازی می شود. ما در این مجموعه الکل سفید 96 درصد را با قیمت عالی ارائه می دهیم.

قیمت آب مقطر دوبار تقطیر

قیمت این دو محصول باهم متفاوت بوده و قیمت آب دیونیزه به دلیل هزینه های کمتر، مناسبتر است. نکته قابل توجه این است که کیفیت این دو محصول قدری باهم متفاوت است و آب دیونیزه به دلیل اینکه تمام یونهای آن گرفته می شود خالص تر است.

آب مقطر دوبار تقطیر

اب مقطر دوبار تقطیر در واقع از تصفیه دو یا چند باره آب بدست می آید.در واقع آب مقطر دوبار تقطیر که در بازار وجود دارد همان آب دیونیزه است یک یا چند بار تصفیه شده است.

قیمت آب مقطر دوبار تقطیر

قیمت آب دیونیزه

آب دیونیزه همان طور که گفته شد دارای قیمت مناسبتری است. هر لیتر آب دیونیزه فله بین 100 تا 300 تومان به فروش می رسد.همچنین قیمت آب مقطر دوبار تقطیر 5 لیتری 9000 تومان می باشد.

برای کسب اطلاع از الکل طبی 70 درصد با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

قیمت آب مقطر دوبار تقطیر

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *