قیمت آب دیونیزه در بازار

آب مقطر بهداشتی

فروش محلول ضد عفونی کننده آب مقطر


قیمت آب دیونیزه که با برندهای مختلفی در بازار موجود است هر کدام متناسب با شرکت تولیدکننده دارای قیمت های متنوع و متفاوتی می باشد. اما قیمت فله هر لیتر آب دیونیزه بین 100 تا 300 تومان متفاوت بوده و حتی در برخی شهرها تا 500 تومان نیز خریداری می شود.

قیمت آب دیونیزه بسته بندی

آب دیونیزه بسته بندی شده با قیمت زیر عرضه می شود، توجه داشته باشید برای استعلام قیمت های روز و قیمت فروش عمده حتما با ما تماس بگیرید.

  • آب دیونیزه 4 لیتری   7000
  • آب دیونیزه 5  لیتری 9000
  • آب دیونیزه 20 لیتری 19000

قیمت آب دیونیزه

قیمت عمده آب دیونیزه

قیمت آب دیونیزه برای هر لیتر، در خریدهای عمده و به صورت تانکری معمولا از 200 تومان فراتر نمی رود علت آن هم رقابت در این بازار است. البته حداقل سفارش عمده باید بالای 2000 لیتر باشد.

آب دیونیزه موارد استفاده متعددی را دارا می باشد و مراکز مختلف به وجود این محصولات نیازمند می باشند چرا که از طریق آن بسیاری از فعالیت ها صورت می گیرد به طوری که نبود آن می تواند مشکلات و مسائلی را برای بخش های مختلف ایجاد کند.

مراکزی که به میزان بالا از آب های دیونیزه استفاده می کنند معمولا جهت تامین این محصول اقدام به خرید عمده چرا که در خرید عمده می توان کاهش قیمت محصولات را شاهد بود.

خرید عمده آب های دیونیزه می تواند  مقرون به صرفه تر واقع شود به طوریکه افراد بتوانند میزان بیشتری از این کالا را با بودجه ی خود خریداری کنند.

قیمت آب دیونیزه

فروش عمده آب دیونیزه

آب دیونیزه را می توان به صورت عمده نیز خریداری کرد زیرا در بین تولیدکننده و خریدار معمولا واسطه هایی قرار می گیرند که می توانند این کالا را به بازارهای خرید و فروش وارد کنند.

طبعا این واسطه ها تنها به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند چرا که به دنبال حذف معضل خواب سرمایه ی خود می باشند اما این تنها واسطه ها را از مزیت برخوردار نمی کند و خریداران نیز می توانند با خرید عمده آب های دیونیزه از مزایایی بهره مند شوند.

قیمت آب دیونیزه

بازار هدف مراکز فروش عمده آب های دیونیزه 

همانطور که در بالا اشاره کردیم راهایی  برای کاهش قیمت آب های دیونیزه وجود دارد که خرید به صورت عمده بخشی از این راهکارها به حساب خواهد آمد.

اما شاید اینکه مراکز فروش عمده معمولا چه بازارهای هدفی را جهت توزیع  آب های دیونیزه در نظر دارند جای سوال داشته باشد و ذهن ها را به خود مشغول کند.

از جمله بازارهای هدف مراکز فروش عمده آب های دیونیزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزمایشگاه ها
  • مراکز تحقیقاتی
  • کارخانه ها تولید محصولات شیمیایی
  • کارخانه های تولید محصولات غذایی

قیمت آب دیونیزه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *