فروش مستقیم آب مقطر صنعتی


آب مقطر صنعتی از جمله مهم ترین حلالی است که در صنعت ، آزمایشگاه ، مراکز دارو سازی استفاده می شود. آب طبیعیمعمولا دارای نمک های محلول است آب معمولا در هنگام عبور از محیط های گوناگون به خصوص محیط های آهکی مقداری از کربنات ها را در خود ح می کند که این کربنات ها همراه یونهایی مثل کلسیم‌ ، منیزیم و … باعث ایجاد سختی موقت می شود که با جوشاندن از بین می رود. البته یونهای منیزیم و کلسیم و سایر یون های فلزی ایجاد سختی دائم می کنند. سختی آب باعث رسوب کردن صابون در آب می شود. به همین دلیل بهترین آب برای استفاده در صنعت آب بدون یون می باشد اما تهیه ی آب هزینه های بالایی دارد. بنابراین در اکثر واحد های صنعتی و آزمایشگاهی از آب مقطر استفاده می شود. یکی از تولید کنندگان و فروش آب مقطر کیمیا تهران اسید است.

فروش مستقیم آب مقطر صنعتی

ناگفته ها در مورد آب مقطر

ناگفته ها در مورد آب مقطر

  • تاریخچه ی آب مقطر:

تاریخچه استفاده از آب مقطر به 200 سال پس از میلاد مسیح بر می گردد که برای تهیه آب نوشیدنی در زمان های کم آبی و خشکسالی ، از تقطیر آب دریا استفاده می کردند.

نوع دیگری از آب که در آزمایشگاه ها به کار برده می شود ، آب دیونیزه می باشد. تفاوت آب مقطر و آب دیونیزه در درصد خلوص آنها می باشد آب مقطر را به وسیله دستگاه های معمولی آب مقطر گیری تهیه می کنند و این آب توسط شیلنگی از دستگاه خارج می شود و در ظرف استریل جمع آوری می شود و بدین صورت آب مقطری که فاقد املاح نمکی است به دست می آید اما آب دیونیزه درجه خلوص بالاتری نسبت به آب مقطر دارد و برای تهیه آن از دستگاه دیونایزر استفاده می شود.

  • کاربرد آب مقطر:
  • جهت استفاده های حساس نظیر استفاده در کوره های القایی ، کاربرد های شستشو و آب کاری قطعات فلزی ، مصارف دارو سازی ، استفاده در آزمایشگاه های طبی ، استفاده در بیمارستان ها ، آندایزینگ آلمینیوم ، استفاده در آزمایشگاه های فنی و خدماتی ، کاربرد های حساس نظامی _ صنعتی از قبیل انرژی اتمی ، کاربرد های حساس صنعتی و … به کار می رود.

تولید کننده آب مقطر صنعتی

تولید کننده آب مقطر صنعتی کیمیا تهران اسید ارائه دهنده قییمت خرید و فروش رقابتی تولید آب مقطر در تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز و کرج می باشد.

آب مقطر به دلیل خالط بودن و نداشتن هیچ گونه ناخالصی مورد استفاده در بسیاری از صنایع بوده است که به بخش صنعت کمک کرده تا با خیالی آسوده از آب مقطر استفاده کرده و نگران رسوب املاح بر روی قطعات و ماشین آلات نبوده. آب مقطر صنعتی در گالن های 5 لیتری ، 20 لیتری و 1000 لیتری با قیمت مناسب عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *