فروش عمده آب مقطر زلال در بسته بندی های مختلف


آب مقطر زلال از جمله حلال هایی است که در زمینه های مختلفی به کار برده می شود و مصارف زیادی دارد. در آب مقطر زلال هیچ گونه املاح و مواد معدنی موجود نمی باشد بلکه تمامی یون های آن نیز حذف شده اند به همین دلیل استفاده از آن هیچ گونه رسوبی ایجاد نمی کند. به همین دلیل در زمینه های گوناگون به میزان زیادی از آن استفاده می شود. فروش عمده این نوع از آب در انواع بسته بندی های مختلف صورت می گیرد.

فروش عمده آب مقطر زلال در بسته بندی های مختلف

آب مقطر زلال چیست و چه کاربردی دارد؟

آب مقطر زلال چیست و چه کاربردی دارد؟آب مقطر زلال در واقع یک نوع آب خنثی می باشد که هیچ گونه املاحی در آن موجود نمی باشد. کاربرد آب مقطر بسیار زیاد می باشد که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می کنیم:

  • مهم ترین کاربرد آن در زمینه های صنعتی و دارویی است به دلیل اینکه در این نوع از آب هیچ گونه ناخالصی و املاح مضری وجود ندارد.
  • برای پر کردن کپسول های اکسیژن ساز ضروری است،
  • به دفع مواد مضر از بدن کمک فروانی می کند.
  • در صنعت داروسازی کاربرد دارد.
  • برای مصارف آزمایشگاهی به ویژه آزمایشگاه شیمی خیلی کاربردی است.
  • برای آشامیدن و پخت و پز غذا مناسب است.
  • همچنین در زمینه پزشکی نیز استفاده دارد.

ناخالصی های موجود در آب معمولی به روش عمل تقطیر گرفته می شود و برای تولید آب مقطر زلال باید عمل تقطیر را دوبار روی آب انجام داد تا تمام مواد موجود در آن از بین بروند و به آب خالص تبدیل شود

.از آب مقطر زلال در رادیاتور خودروها و برای شستن وسیله های آزمایشگاهی نیز استفاده می شود چون این آب بسیار خالص است و به هیچ عنوان رسوبی ایجاد نمی کند.

قیمت هر لیتر آب مقطر زلال در بازار

قیمت هر لیتر آب مقطر زلال در بازارامروزه شرکت های فراوانی وجود دارند که در زمینه تولید آب مقطر زلال مشغول هستند. چون این آب مصارف زیادی دارد و در زمینه پزشکی بسیار مهم است بنابراین مصرف آن خیلی بالا است.

این شرکت ها آب مقطر زلال را در بسته بندی های کوچک و بزرگ تولید می کنند و به صورت عمده در بین داروخانه های سراسر کشور عرضه می کنند.

قیمت آب مقطر زلال بسته به نوع بسته بندی آن متفاوت است اما در کل قیمت مناسبی دارد و اگر آن را به شکل عمده خریداری کنیم قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود.

امروزه با توجه به میزان تقاضا بالا و مصارف زیاد آن و همچنین نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای هر لیتر آب مقطر زلال در نظر گرفت. برای خرید آب مقطر زلال با قیمت مناسب باید به صورت سفارش عمده اقدام کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *