فروش انواع آب مقطر در تهران

فروش آب مقطر

فروش آب مقطر در تهران به صورت فله و یا بسته بندی شده انجام می شود. انواع آب مقطر و آب دیونیزه با تانکر به سراسر تهران و حومه و همچنین استان البرز و شهر کرج نیز در اسرع وقت انجام می پذیرد.

فروش آب مقطر صنعتی در تهران

استان تهران به دلیل کارحانجات و شهرکهای صنعتی متعدد نیاز به مصرف آب خالص در حجم زیادی داشته که باید به خوبی تامین شود. ما آب مقطر و آب دیونیزه صنعتی را با تانکر و در حجم های 2000 تا 50000 لیتر سراسر تهران ارسال می کنیم.

در صورت تقبل هزینه حمل، آب مقطر دیونیزه به شهرستانها نیز ارسال می گردد. ارسال آب به شهرستانها باید 2000 لیتر به بالا بوده و حتما مخزن مناسب و برق در محل برای تخلیه آب مقطر موجود باشد.

فروش آب مقطر در تهران

فروش انواع آب مقطر

اگر خواهان خرید عمده آب مقطر به صورت فله هستید این محصول را در حجم های زیر برای شما راسال می کنیم:

  1. 2000 لیتری
  2. 4000 لیتری
  3. 10000 لیتری
  4. 12000 لیتری
  5. 24000 لیتری

فروش در حومه تهران و کرج

آب مقطر صنعتی در علاوه بر تهران در شهرستانهای اطراف و همچنین در کرج نیز عرضه می شود. ما به دلیل بهره مندی از ماشینهای حمل مخصوص آب خالص و پمپ تخلیه در کوتاهترین زمان آب مقطر را برای شما ارسال و تخلیه می کنیم.

تنها کاری که شما انجام می دهیم تماس و سفارش آب می باشد. البته برای تخلیه باید مخزن داشته باشید تا بتوانیم آب را در آن خالی کنیم. به دلیل استفاده از مخازن استاندارد درجه خلوص و کیفیت آب هیچ تغییری نخواهد کرد.

فروش آب مقطر در تهران

فروش انواع آب مقطر بسته بندی

فروش آب مقطر در تهران به صورت بسته بندی 5 و 20 لیتری نیز صورت می گیرد. حداقل سفارش برای 20 لیتری 5 گالن و برای 5 لیتری 12 گالن باید باشد.

فروش آب مقطر در تهران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *