فروش آب مقطر پزشکی استریل

آب مقطر پزشکی

فروش آب مقطر پزشکی استریل شده و فوق دیونیزه که با دستگاه مخصوص تولید شده و و عاری از هر گونه آلودگی میکروبی است با قیمت مناسب جهت استفاده در مراکز پزشکی، کلینیکها، مراکز دندان پزشکی و… عرضه می شود.

فروش آب مقطر پزشکیدسته بندی کلی آب مقطر

آب مقطر و آب دیونیزه باتوجه به نوع مصرف به موارد زیر دسته بندی می شود:

  1. آب مقطر صنعتی
  2. آب مقطر آزمایشگاهی
  3. آب مقطر استریل
  4. آب مقطر پزشکی
    موضوع بحث ما آب مقطر پزشکی است اما برای روشن شدن موضوع لازم است توضیحاتی در مورد انواع مختلف آب مقطر و کاربرد های آن ارائه شود تا مصرف بهترین آب مقطر را برای مصارف مورد نیاز خود انتخاب کنند.

آب مقطر صنعتی

عمده مصرف آب مقطر و آب دیونیزه در حوزه مصارف صنعتی است که به آن مقطر صنعتی اطلاق می شود. این آب هیچ نیازی نیست که استریل باشد و بسته به نوع مصرف درجه خلوص آن منقاوت است.

آب مقطر آزمایشگاهی

در کاربردهای آزمایشگاهی از آب به عنوان مهمترین حلال استفاده می شود که در بسیاری از موارد حتما باید خالص باشد یعنی فاقد یون بوده و املاح ناچیزی داشته باشد. در برخی از مصارف آزمایشگاهی باید آب مقطر مصرفی استریل شده نیز باشد.

آب مقطر استریل

آب مقطر استریل علاوه بر یون زدایی باید به طریقی میکروارگانسم های آن نیز از بین برود. این کار با استفاده از اشعه uv و یا حرارت دادن و یا روش های دیگر انجام می شود که هزینه تولید آب خالص را بالاتر برده اما در عوض آب مقطر خالص فاقد آلودگی میکروبی بدست می آید.

آب مقطر پزشکی

فروش آب مقطر پزشکی که موضوع اصلی بحث ماست در واقع به آب مقطری اطلاق می شود که فاقد آلودکی بوده و در حالت ایده آل قابل تزریق نیز باشد. به این محصول آب مقطر تزریقی نیز می گویند.
البته توجه داشته باشد که آب مقطری که در بیمارستانها و اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد نیز به نوعی با نام آب مقطر پزشکی شناخته می شود در حالت کلی آب مقطر پزشکی حتما باید دیونیزه شده و استریل باشد. بنابراین اگر فروش آب مقطر پزشکی بدون اینکه استریل باشد انجام شود، در واقع شما آب مقطر معمولی خریداری کرده اید پس حتما از مراکز معتبر این محصول ار خریداری کنید.

فروش آب مقطر پزشکی

راه تشخیص آب مقطر پزشکی

با توجه به اینکه برندهای مختلف آب مقطر در بازار وجود دارد برای شناخت آب مقطر پزشکی از آب مقطر معمولی از روش های زیر استفاده کنید:

  • مجوز غذا دارو
  • آنالیز میکروبی آب
    اگر آب مقطر پزشکی جهت تزریق نیاز دارید حتما باید این محصول تولید شرکت دارویی با مجوز غذا دارو باشد.
    در صورتی که این محصول را برای مصارف غیر تزریقی استفاده می کنید استریل بودن کفایت می کند و در هنگام خرید حتما محصول دارای آنالیز میکروبی باشد.
    هم اکنون هر دو محصول تزریقی و استریل شده موجود بوده و در فروشگاه ما عرضه می شود و قابل ارسال به سراسر کشور است.

فروش آب مقطر پزشکی

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *