فروش آب مقطر فله به صورت تانکری

قیمت آب مقطر صنعتی

فروش آب مقطر فله به صورت تانکری با قیمت مناسب در سراسر استان تهران و کرج انجام می شود. همچنین آب مقطر دیونیزه شده به سایر استانها نیز قابلیت ارسال دارد. به طور کلی فروش آب مقطر به صورت فله و یا بسته بندی انجام می شود. در صورتی که مصرف بالای 2000 لیتر باشد و بهتر است آب مقطر را به صورت تاتکری و در حالت فله خریداری کنید تا هزینه های مظروف و بسته بندی آب دیونیزه حذف شود.

فروش آب مقطر فله

فروش آب مقطر فله

فروش آب مقطر فله مستلزم موارد زیر است:

  1. تانکر حمل مناسب و تمیز
  2. ماشین حهت حمل آب تا مقصد مورد نظر
  3. مخزن پلی اتیلن جهت تخلیه آب مقطر
  4. پمپ و شیلنگ

آب مقطر خالص را نمیتوان در هر مخزنی ذخیره و حمل کرد. عمدتا برای حمل و نگداری آب خالص باید از مخازن پلی اتیلن و یا مخزن استیل استفاده کرد در غیر اینصورت ریسک کار بالا رفته و احتمال رود ناخالصی به آب وجود دارد.

بنابراین در فروش آب مقطر فله، نه تنها تولید آب مقطر به صورت خالص و دیونیزه مهم بوده بلکه نگهداری، حمل و تخلیه آب نیز اهمیت دارد.

خوشبختانه به منظور فروش آب مقطر به صورت فله مخازن مناسب هم برای نگهداری و هم توزیع و حمل آب مقطر در نظر گرفته شده است.

در فروش فله داشتن ماشین حمل نیز مهم است. زیرا اگر حجم سفارش بالا باشد باید از ماشین های با ظرفیت بالا برای حمل آب مقطر استفاده شود. هم اکنون طرفیت های زیر برای حمل آب موحود بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تا 2000 لیتر از ماشین نیسان استفاده می شود.
  • ماشین با ظرفیت 12000 لیتر
  • تریلی تانکر دار با ظرفیت 20000 لیتر

اینکه چه ماشینی و با چه ظرفیتی برای حمل آب مقطر متاسب است به میزان سفارش شما و زمان تحویل آب بستگی دارد. برای مثال برای سفارش 100000 لیتر باید از تانکر 20000 لیتر استفاده کرد.

فروش آب مقطر فله

فروش آب مقطر فله در شهرستانها

علاوه بر تهران و کرج، فروش آب مقطر فله در استانهای اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد و .. انجام می شود. در این موارد اگر تانکر مناسب حمل در این شهرها وجود نداشته باشد ناگزیر باید از نزدیکترین نقطه ممکن، آب مقطر را بارگیری و ارسال کرد تا هزینه حمل مناسب تر باشد.

فروش آب مقطر فله

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *