فروش آب مقطر آمپول ارزان قیمت

قیمت آب مقطر کوچک

فروش آب مقطر آمپول با قیمت ارزان از مهم ترین نکاتیست که در هنگام خرید برای مصرف کنندگان اهمیت دارد. بنابراین تمام سعی ما این است بهترین نوع آب مقطر آمپول یا همان آب مقطر تزریقی را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

آب مقطر تزریقی

آمپول های پودری برای تزریق نیاز به یک محلول دارند که این محلول آب مقطر است. آب مقطر بعنوان محلول مورد نیاز برای تزریق های وریدی و زیرجلدی یکی از محصولات پرمصرف و مهم هم برای بیماران و هم پزشکان است.

به گفته برخی از متخصصین تزریق آب مقطر تحت نظر یک پزشک تا حد زیادی درد ناشی از زایمان را نیز کاهش میدهد و به همین دلیل این روزها بسیار پرطرفدار است.

آب مقطر آمپول

 

فروش آب مقطر آمپول

آب مقطرهای تزریقی معمولا در حجم های ۵ و ۱۰ سی سی و در بسته بندی های ۵۰، ۱۰۰ و ۱۰۰۰ عددی در بازار ارائه و برای داروخانه ها، بیمارستان ها، لابراتوارها و مراکز پزشکی بصورت تکی و عمده قابل تهیه است.

تعداد دفعات تقطیر، کیفیت و سلامت این محصول نکته‌ی بسیار مهمی است که نتیجه آن سلامت شخص بیمار است. این محلول باید غیر تب زا، بی رنگ، زلال و در ظرف و بسته بندی سالم و تولید آن باید در شرایط کاملا استاندارد باشد چرا که بطور مستقیم وارد بدن شده و بر سلامت فرد تاثیرگذار است.

آب مقطر آمپول

قیمت آب مقطر تزریقی

قیمت آب مقطر آمپول با توجه به حجم، تعداد و نوع بسته بندی متفاوت و متغیر است. یکی از بهترین راه های خرید این محصول، خرید اینترنتی میباشد.شما میتوانید آب مقطر تزریقی را با قیمت مناسب بصورت مستقیم از سایت ما تهیه کنید و با حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده حاشیه سود خرید خود را افرایش دهید.

قیمت کلیه آب مقطرهای تزریقی در سایت ما موجود است و البته با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کمی دارای نوسان میباشد و امکان ارسال آن به تمام نقاط کشور فراهم است.

قیمت آب مقطر آمپول

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *