فروش آب دیونیزه برای ضد عفونی

آب دیونیزه ضد عفونی

آب دیونیزه ضد عفونی برای تولید انواع مواد و محلول های ضد عفونی کننده مود استفاده قرار می گیرد. فروش آب دیونیزه و سایر محصولات مانند ایزو پروپیل الکل 99 درصد و آب ژاول که برای ضد عفونی کاربرد زیادی دارد هم اکنون در گالن های20، 220 و فله انجام می شود.

آب دیونیزه ضد عفونی

آب دیونیزه برای ضد عفونی کردن

برای تولید مواد ضد عفونی کننده حتما آب به عنوان مهمترین محلول نیاز خواهد بود اما هر آبی را نمی شود استفاده کرد، زیرا به دلیل مواد موجود در آب ممکن خاصیت و رنگ محلول تغییر کند.

با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا تولید استفاده از مواد ضد عفونی کننده چند برابر شده است و ناگزیر مصرف آب دیونیزه جهت تولید انواع ضد عفونی کننده ها افزایش پیدا کرده است.

آب دیونیزه ضد عفونی

روش تشخیص آب دیونیزه ضد عفونی

همانطور که گفته شد به دلیل افزایش مصرف مواد ضد عفونی کننده و آب دیونیزه، تهیه این محصول از مراکز معتبر فروش مهم بوده و آب دیونیزه که در مواد ضد عفونی کننده تولید می شود باید مشخصات زیرا داشته باشد:

  1. حتما آب دیونیزه شده باشد.
    در برخی موارد دیده می شود که از آب مقطر تنها برای تولید این مواد استفاده می شود. آب مقطر به دلیل اینکه یون زدایی نشده است ممکن است ایراداتی را در تولید مواد ضد عفونی نظیر تغییر رنگ و واکنشهای ناخواسته را ایجاد نماید.
  2. آب دیونیزه ضد عفونی حتما دارای tds زیر 10 باشد.
    آب دیونیزه ضد عفونی هر چه قدر ناخالصی کمتری داشته باشد کیفیت مواد تولید بالاتر می باشد . اما بهتر از 10 ppm بالاتر نباشد. برای اطمینان از درجه خلوص آب می توان از تی دی اس متر و یا آنالیز آزمایشگاهی استفاده کرد.
  3. آلودگی میکروبی آب دیونیزه
    ایده آل این است که از آب دیونیزه استریل شده برای تولید کواد ضد عفونی کننده استفاده کرد. اما در عمل چون آب دیونیزه تا حدودی دارای آلودگی میکروبی است و هزینه آب استریل بالا می باشد، توصیه می شود آلودگی کیمروبی آب دیونیزه کمتر از 1000 کلنی در یک میلی لیتر باشد.
    البته در صورت تقاضا و نیاز مشتری آب دیونیزه استریل شده با آلودگی میکروبی مجاز و نزدیک صفر با قیمت مناسب در اختیار مصرف کندگان قرار داده می شود.

آب دیونیزه ضد عفونی

انواع مواد و محلول های ضد عفونی کننده

محلول های زیر برای ضد عفونی کردن آماده فروش و عرضه در سراسر کشور است:

  • ایزو پروپیل الکل 99 درصد طبی
    الکل یکی از قویترین و پرکاربرد ترین محلول های ضدعفونی کننده است که هر ویروسی از جمله ویروس کرونا در عرض 15 ثانیه در مجاورت الکل متلاشی شده و از بین می رود. این محصول در بشکه های 160 کیلویی پلمپ شده و همچنین در گالن 20 لیتری آماده فروش است.
    البته غلظت 99 درصد برای ضد عفونی زیاد بوده و حتما باید از طریق آب دیونیزه رقیق شود. بهترین نسبت ایجاد الکل 70 درصد است.
    می توانید الکل و آب دیونیزه را تهیه کرده و ترکیب نمایید و با محلول آماده 70 درصد را خریداری کنید.
  • ژل های ضد عفونی کننده دست
    انواع ژل های که برای ضد عفونی دست استفاده می شوند از آب دیونیزه،الکل، مواد مرطوب کننده و افزودنی های مجاز تولید می شوند
  • محلول نانو نقره
    اگر نگوییم که نانو نقره قوی ترین ویروس کش بوده حداقل یکی از قوی ترین ویروس کش هاست. مزیت نانو نقره در مقایسه با الکل این است که به راحتی برای ضد عفونی کردن دست نیز قابل استفاده است.
  • آب ژاول
    یکی دیگر ار ویروس کشها آب ژاول است که به راحتی سطوح را ضد هفونی می کند. البته حتما آب ژاول باید به نسبت یک به 50 با آب یا آب دیونیزه رقیق شود.
    به دلیل کلر موجود در آب ژاول حین مصرف حتما باید از ماسک استفاده کرد.

آب دیونیزه ضد عفونی

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *