فروشنده انواع آب مقطر به صورت عمده در کرج


همه ما تا کنون به نوعی با آب مقطر سروکار داشته ایم. آب مقطر امروزه یک ماده ضروری برای انجام بسیاری از فعالیتها و تولید مواد شیمیایی خاص است. برخلاف تصور ما که فکر می کنیم فقط یک نوع آب مقطر وجود دارد انواع مختلفی از آب مقطر به بازار عرضه شده است. آب مقطر به چه شکل و طی چه فرآیندی تولید می شود؟ این محصول برای چه کاربردهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ انواع آب مقطر کرج کدامند و چگونه می توان این محصول را تهیه کرد؟ با ما بمانید تا در ادامه جواب این سوالات را به دست آورید.

فروشنده انواع آب مقطر به صورت عمده در کرج

آب مقطر چیست و چه کاربردی دارد؟

آب مقطر چیست و چه کاربردی دارد؟

آب مقطر از آب معمولی یا همان آب شهری به دست می آید فرآیند تولید آب مقطر بسیار ساده است. آب معمولی را جوشانده تا آب به نقطه جوش برسد در این حالت بخار آب حاصل از جوشیدن آب طی فرایندی سرد شده و ته‌نشین می‌شود. این مایع ته نشین شده همان آب مقطر است.

درجه خلوص آب مقطر و الکل سفید 96 درصد بستگی به میزان مواد معدنی و یون های موجود در آن دارد زیرا طی فرآیند تقطیر ممکن است برخی از این مواد همچنان در آب مقطر باقی مانده باشند.

به همین خاطر ممکن است آب مقطر را یک یا دو و یا بیشتر از دو بار تقطیر نمایند تا این مواد از آب مقطر خارج شوند.

خالصترین نوع آب مقطر، آب دیونیزه می باشد که رسانایی الکتریکی آن تقریبا صفر است و همانH2O  خالص می باشد.

آب مقطر کاربرد های فراوانی دارد به عنوان مثال برخی از این کاربردها عبارتند از:

  • به عنوان آب آشامیدنی
  • در سیستم های خنک کننده ماشین
  • انجام آزمایشات شیمیایی
  • برای تمیز کردن وسایل پزشکی و آزمایشگاهی
  • در ساخت انواع مختلف صابون و مواد شوینده
  • در تهیه کنسرو محصولات مختلف
  • در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

فروشنده بهترین برند آب مقطر در کرج

فروشنده بهترین برند آب مقطر در کرج

از انواع برند آب مقطر و الکل طبی 70 درصد موجود در بازار کرج بهترین آنها توانسته انواع آب مقطر مورد نیاز جامعه برای کاربردهای مختلف را تولید و به بازار مصرف این محصول ارائه کند. این آب مقطر ها دارای درجه خلوص متفاوتی می باشند و بنابراین می توانند انواع نیازهای مختلف را برآورده کنند.

برای تهیه انواع آب مقطر از بهترین برند موجود در بازار می توانید با کارشناس فروش آب مقطر ارتباط برقرار کرده تا ضمن کسب اطلاعات دقیق در مورد انواع آب مقطر موجود و مشخصات دقیق تر آنها، از قیمت روز این محصول آگاه شوید.

با سفارش این محصول به صورت عمده می توانید از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار شوید و محصول مورد نظر خود را در هر آدرسی که مد نظر دارید دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *