فروشنده استون درجه یک فله ای


کلیه نمایندگی های فروش محصولات استون درجه یک را به صورت فله ای به برخی از شرکت هایی که در زمینه بسته بندی محصولات تبحر خاصی دارند می فروشند. محصولات خریداری شده توسط این شرکت ها، بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند.

در همین خصوص استون فله ای از فروش بالایی برخوردار است.

قیمت انواع استون بستگی به میزان آن در بسته بندی داشته و انواع استون نیز کاربرد مختلفی دارد، که استون آزمایشگاهی جزء یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین نوع استون است در ادامه مبحث اطلاعاتی در مورد استون در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

فروشنده استون درجه یک فله ای

آشنایی با انواع استون و کاربرد آن

آشنایی با انواع استون و کاربرد آن

استفاده اصلی از استون به صورت فله در صنعت، به عنوان یک حلال قوی و پاک‌کننده در آزمایشگاه‌ها است.

ضمن این که استون کاربرد وسیعی در ساخت بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی و پزشکی داشته و همچنین به عنوان یک افزونه غذایی به شمار می رود.

البته رایج ترین مصرف خانگی استون فله نیز به عنوان یک لاک پاک‌کن می‌باشد. 

جالب است بدانید استون در قرن هفدهم میلادی و در کشور فرانسه ساخته شد. استون یا نام دیگر آن پروپانون، مایعی بی‌رنگ، فرار و آتش گیر است. و به عنوان ساده‌ترین و کوچکترین کتون موجود در دنیا شناخته می‌شود.استون مایعی بی‌رنگ بوده و طعمی تقریبا شیرین و بویی مثل میوه‌ای تند و خشن را دارد.

این ماده شیمیایی در ۵۶,۰۵ درجه سانتی‌گراد به جوش آمده و در  ۹۴.۰۷ منفی درجه سانتی‌گراد ذوب خواهد شد.

همانطور که گفته شد استون فله یکی از حلال‌های آلی و بسیار پر کاربرد در انواع  صنعت آزمایشگاهی است. 

مقدار بسیار زیادی از خرید استون فله توسط صنعت داروسازی انجام می شود، زیرا برای ساخت انواع داروهای مختلف می‌توان از خاصیت استون به عنوان یک حلال استفاده کرد و کاربرد زیادی در این راستا دارد.

قیمت هر لیتر استون به صورت فله ای در ایران

قیمت هر لیتر استون به صورت فله ای در ایرانقیمت هر لیتر استون به صورت فله ای در ایران برای خریداران عمده بسیار مناسب تر خواهد بود و در صورتی که بتوانید مقدار بیشتری را خریداری کنید به نفع خود خریدار است.

استون در بسته بندی های مختلف و متفاوت وجود دارد که بسته به سایز آن قیمت ها متفاوت است. گالن های ۲۰ لیتری، بشکه های ۱۶۰ کیلوگرمی که معروف به استون فله نیز می باشد و یا در مصارف آزمایشگاهی که در گالن های 2.5 لیتری به فروش می رسد.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت انواع استون به صورت بشکه‌ای یا قوطی های کوچک تر و یا اطلاعات کامل از هر محصول در سایت های پشتیبان فروش این محصولات رفته و قیمت به روز و فعلی آن ها را بخوانید.

ضمنا شرایطی از طرف شرکت سازنده استون به وجود آمده که شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده هم این محصولات را سفارش داده و خریداری نمایید و لیست قیمت ها را به لحظه مطلع شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *