عمده فروشی آب مقطر نیروگاه

آب مقطر نیروگاه

آب مقطر نیروگاه به صورت عمده فروشی و با قیمت مناسب جهت خرید فله عرضه می شود. محل تامین آب مقطر از نیروگاههای مختلف و از جمله آب مقطر نیروگاه اصفهان است.

آب مقطر نیروگاه

آب مقطر نیروگاه چیست

آب مقطر محصولی است که از بخار و میعان مجدد آب به دست می آید و آب مقطری کهدر نیروگاه تولید می شود در واقع از برج تقطیر نیروگاهها ایجاد می شود. این آب بیشتر برایخنک کاری استفاده می شود و در مواردی نیز دور ریخته می شود.

البته آب مقطر نیروگاهی به نوعی محصول جانبی تولید شده در نیروگاهها می باشد که برخی از نیروگاهها مبادرت به فروش آن می کنند.

به طور کلی این آب مقطر چون یونیزه نمی شود دارای درجه خلوص بالایی نباشد و برخی از یونها آب همچنان در آن به صورت محلول وحود داشته باشد ولی برخی از مصرف کنندگان به دلیل قیمت پایین حاضرند آنرا خریداری کنند.

نکته دیگر این است که آب مقطر تولید شده در نیروگاه فقط باید به صورت عمده مصرف شود، و در صورتی که خرید شما عمده نباشد اکثر نیروگاهها مبادرت به فروش نخواهند کرد.

مشکل دیگر در تهیه آب مقطر نیروگاه بروکراسی دولتی است که موجب می شود خرید آن دشوارتر انجام شود.

آب مقطر نیروگاه

مقایسه آب مقطر نیروگاه با آب دیونیزه

در خرید آب مقطر نیروگاه ممکن است سوالاتی مطرح باشد:

  • آیا خرید آب مقطر نیروگاهی به صرفه است
  • فرق این محصول با دیونیزه شده در چیست
  • آب مقطر نیروگاهی ارزانتر است یا آب مقطر دیونیزه
  • و…

خرید آب مقطر نیروگاهی فقط در صورتی که قیمت آن پایین تر از قیمت آب دیونیه شده باشد به صرفه خواهد بود و با توجه به اینکه عمدتا آب دیونیزه ارزانتر است در بسیاری از مواقع نیازی به خرید آب مقطر از نیروگاه نیست.
مظاف بر اینکه خرید آب مقطر از نیروگاه دارای بروکراسیهای اداری خواهد بود، در حالی که به راحتی می توان آب دیونیزه را از بازار تهیه کرد.

فرق آب دیونیزه با آب مقطر در تولید این دو می باشد به طوری که آب مقطر از طریق بخار و حرارت دادن آب ایجاد می شود در حالی که آب دیونیزه از طریق یون زدایی به دست می آید. در نتیجه آب مقطر ممکن است دارای یون محلول نیز باشد.
در مورد قیمت این دو محصول نیز باید گفت که عمدتا آب دیونیزه اران تر بوده و به صرفه تر است مگر در مواردی که برخی نیروگاهها بخواهند آب مقطر تولید شده خود را به عنوان محصول جانبی به فروش برسانند.

آب مقطر نیروگاه

فروش آب مقطر نیروگاهی و آب دیونیزه

هم اکنون دو نوع آب مقطر نیروگاهی و آب دیونیزه برای فروش عمده آماده عرضه در سراسر استانها است. برای این کار از ماشین های حمل استاندارد آب خالص استفاده می شود.
با توجه به هزینه حمل محل تهیه آب مقطر نیز مهم بوده تا محول با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد، به همین دلیل خرید با بهترین گزینه را توجه به هزینه حمل به شما پیشنهاد می دهیم آب مقطر نیروگاه با آب دیونیزه! کافی است با ما تماس بگیرید.

آب مقطر نیروگاه

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *