عرضه مستقیم آب مقطر غیر قابل شرب در تهران


عرضه مستقیم آب مقطر غیر قابل شرب در تهران و شهرهای دیگر افزایش پیدا کرده است. آب مقطر غیرقابل شرب استفاده های زیادی در صنایع مختلف داشته و به همین دلیل آن را در کارخانه‌ها به صورت عمودی تولید می‌کند و روانه بازارهای مختلف می کنند.

عرضه مستقیم آب مقطر غیر قابل شرب در تهران

منظور از آب مقطر غیر قابل شرب چیست؟

منظور از آب مقطر غیر قابل شرب چیست؟ اولین فرض ، که آب اسیدی است ، صادق است.  دلیل این امر این است که از نظر یونی بی طرف است و باعث می شود بیشتر CO2 در آن حل شود ، و این باعث می شود اسیدی تر از شیر شود.  در واقع ، در آب مقطر pH تقریباً به 5.4 کاهش می یابد ، که این مقدار نیز به شدت اسیدی نیست و برای دندان ها یا مری فاسد کننده تر است.

 علاوه بر این ، به عنوان pH جریان خون مستعد مقادیر قلیایی -4/7- است ، بدون اسیدیته خنثی می شود.  و نکته آخر اینکه ، در معده ، آب مقطر با آب معده، اساساً اسید هیدروکلریک با pH 3 یا کمتر ، که بسیار خورنده است، ملاقات می کند.  به عبارت دیگر ، اسیدیته آب مقطر بی ضرر است و مثلاً آنقدر با آب چشمه فاصله ندارد ، مثلاً که میزان نمکهای معدنی آن فقط نیمی از گرم در لیتر است ، که تفاوت کمی دارد.

 در مورد عدم تعادل احتمالی نمک یا کم خونی در استفاده از آب مقطر همانطور که گفتیم، آنها نیز باید در هنگام نوشیدن آب بطری بطری رخ دهند و این اتفاق نیفتد. دلیل این امر این است که انسان مواد معدنی را از آب دریافت نمی کند، بلکه از طریق مواد غذایی، خواه منیزیم ، کلسیم، پتاسیم، آهن و غیره باشد.  در صورت نوشیدن مقدار زیادی آب، ممکن است دچار کم خونی یا عدم تعادل باشیم، زیرا این ماده مدر است و باعث می شود نمک موجود در ادرار از دست برود ، اما جایگزینی آنها در رژیم انجام می شود.

 سرانجام، این فرض وجود دارد كه سلولهای بدن می توانند با فشار اسمزی پشت سر هم شوند، زیرا آب مقطر از طریق غشای خود وارد سلولها می شود تا محتوای سلول را رقیق كند و هر دو طرف را متعادل كند. در واقع، این مورد در صورت انجام آزمایش آزمایشگاهی است، اما در داخل بدن ما آب مقطر هرگز به درون خال خال نمی شود و در تماس با سلول ها نیست، اما ابتدا در خون رقیق می شود، جایی که نمک مورد نیاز را دریافت می کند.

 به طور خلاصه ، از آنچه توانسته ایم دریابیم ، نوشیدن آب مقطر هیچ مشکلی با سمیت ندارد. شاید برای او یک مشکل اقتصادی باشد که بخواهد پول خود را صرف یک دستگاه تقطیر خانگی کند ، زیرا حقیقت این است که ما نتوانسته ایم هیچ مطالعه ای پیدا کنیم که مزایای نوشیدن آب مقطر را تأیید کند.

 البته: اگر ما گیاهان را با آب مقطر آب دهیم، فراموش نکنید که آنها را به خوبی کود دهیم، زیرا اگرچه در جلوگیری از کلسیم، که با مسدود کردن آهن محلول، مسئولیت کل روز را بر عهده دارد، خوب است ، اما بستر را به شدت خراب می کند، به خصوص اگر  آب  اما با هر کود برای گیاهان چیده شده است.

قیمت آب مقطر صنعتی در عمده فروشی ها

قیمت آب مقطر صنعتی در عمده فروشی هافروش آب مقطر صنعتی در عمده فروشی ها با قیمت‌های متفاوتی انجام می‌شود قیمت آب مقطر صنعتی ممکن است دچار تغییراتی بشود و همیشه دارای ثبات نیست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *