عرضه مستقیم آب دیونیزه شده درجه یک


عرضه مستقیم آب دیونیزه شده درجه یک در تمام نقاط ایران انجام می شود. آب دیونیزه شده با سایر آب های معمولی متفاوت بوده و کارایی های زیادی در صنعت دارد، به همین خاطر به مقدار زیادی هر ساله تولید می شود و جزو پرفروشترین آبها می باشد. 

عرضه مستقیم آب دیونیزه شده درجه یک

اطلاعاتی جامع درباره آب دیونیزه شده

اطلاعاتی جامع درباره آب دیونیزه شده خواص آب دیونیزه شده منحصر به فرد و متمایز از سایر آبها می باشد. آب دیونیزه شده و آب مقطر هر دو نوع آب با خلوص بالا هستند اما به روش های مختلفی تولید می شوند.  بسته به آب منبع ، آب مقطر می تواند خالص تر از آب دیونیزه شده باشد – اما این لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست.  جوانب مثبت و منفی برای استفاده از آب دیونیزه شده در مقابل آب مقطر برای فرآیندهای خاص وجود دارد ، به ویژه هنگامی که از هزینه و کار آیی استفاده می شود.

 چگونه دیونیزاسیون کار می کند

 آب دیونیزه شده (DI) آبی است که برای از بین بردن همه یونها درمان شده است – به طور معمول ، این بدان معنی است که تمام نمک های معدنی محلول است.  آب مقطر جوشانده شده است به طوری که تبخیر می شود و مجدداً میعان می شود و بیشتر ناخالصیها را پشت سر می گذارد.

 

قیمت آب دیونیزه شده در عمده فروشی ها

کاربرد آب دیونیزه بسیار زیاد بوده و به همین دلیل قیمت آن هم هر ساله نسبت به سال های قبل زیاد تر می شود. قیمت آب دیونیزه شده در عمده فروشیها ارزان تر از جاهای دیگر می باشد.

وقتی آب مقطر در مقابل آب دیونیزه شده صحبت می شود ، هر دو بسیار خالص هستند.  در هر حالت ، خلوص آب قبل از عبور از تصفیه آب ، تفاوت ایجاد می کند.  به عنوان مثال فرایند دیونیزاسیون تنها یونها – ذرات غیر آلی را شارژ می کند – از آب خارج می کند.  ابتدا آب باید فیلتر شود تا مواد آلی حذف شود ، و فیلتر اضافی با سیستم اسمز معکوس (RO) تعداد قابل توجهی از آلاینده های اضافی را از بین می برد.  این تنها مقدار کمی از مواد معدنی یونیزه شده را برای سیستم DI حذف می کند.

 از طرف دیگر ، تقطیر آب می تواند ناخالصی های بیشتری را نسبت به یونها از بین ببرد.  این فرایند تقریباً تمام مواد معدنی ، بسیاری از مواد شیمیایی و اکثر باکتریها را از بین می برد.  این بدان معنا نیست که همه چیز را از بین می برد ، به ویژه اگر آب دارای ارگانیک فرار و برخی از آلاینده های دیگر باشد.  این ناخالصیها تبخیر شده و در آب مقطر باقی می مانند.  همانطور که در مورد آب دیونیزه شده است ، فیلتر کردن قبل از درمان یک گام مهم است.

 Deionized Water در مقابل مقطر – استفاده می کند

 از آنجا که هر دو روش درمان ، آب با خلوص بالا تولید می کنند ، انتخاب بین آب دیونیزه شده در مقابل آب مقطر اغلب به نحوه استفاده شما بستگی دارد.  آب مقطر اغلب خالص تر است ، به خصوص اگر ابتدا فیلتر شده باشد ، و نباید حاوی هیچ باکتری یا عوامل بیماری زایی دیگری باشد که از نظر تئوری می توانند در آب دی ان ای باقی بمانند.  آب مقطر ، به ویژه اگر تقطیر شده دو یا سه برابر باشد ، تقریباً برای کلیه کاربردهای آزمایشگاهی ، از جمله مواردی که در آنها ممکن است آب دی اکس به اندازه کافی خالص نباشد ، قابل استفاده است.  اگر می خواهید آب دیونیزه شده را بیاموزید و با اصطلاحات مهم دیگر شیرجه بزنید ، روی پیوند بالا کلیک کنید.

 گفته می شود ، آب دیونیزه شده گزینه مناسبی برای بسیاری از مصارف از جمله کاربردهای خنک کننده ، بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و موارد دیگر است.  مگر در مواردی که به آب با خلوص بسیار بالا نیاز باشد ، آب دیونیزه شده اغلب جایگزین بهتری است زیرا می توان سریعتر و با هزینه کمتری ساخت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *