شرکت فروش آب مقطر 5 لیتری زلال طب شیمی

آب مقطر باطری

آب مقطر زلال طب شیمی، محصولی باکیفیت و تولید شده با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و فیلتر های تصفیه آب می باشد، که برای مصارف مختلف آزمایشگاهی و پزشکی، صنعتی و خانگی و.. محصولی ایده آل می باشد و تهیه آب مقطر با کیفیت همواره از مهمترین دغدغه های بخش های مختلف می باشد، که این امر با خرید از شرکت های معتبر براحتی امکان پذیر است.

شرکت فروش آب مقطر 5 لیتری زلال طب شیمی

موارد مصرف آب مقطر در پزشکی

موارد مصرف آب مقطر در پزشکی امروزه در صنایع مختلف استفاده های زیادی از آب مقطر می شود و یکی از مهمترین و حساس ترین استفاده ها، استفاده پزشکی آن می باشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم

کاربرد  آب مقطر در آزمایشگاه های پزشکی با حساسیت بالایی روبرو است به نحوی که آب مقطری با کیفیت پایین که اندکی ناخالصی داشته باشد، می تواند نتیجه یک  آزمایش را بکلی تغییر دهد.
ساختن محلول های ضد عفونی و استرلیزاسیون  کردن تمامی ابزار آلات و وسایل پزشکی.
کاربردهای گسترده آب مقطر در دستگاه های حساس و گرانقیمت پزشکی نظیر دستگاه دیالیز.
استفاده از آب مقطر در دندان پزشکی و استرلیزه کردن انواع ابزار آلات دندان پزشکی با بخار آب مقطر در دستگاه اتوکلاو.             

استفاده از آب مقطر در تزریقات و محلول نمودن انواع دارو های قابل تزریق با استفاده از آب مقطر.
استفاده از آب مقطر به عنوان آب آشامیدنی برای بیماران حساس و ضعیف مانند نوزادان و همینطور  شستشوی نوزادان.
استفاده  از آب مقطر در ایستگاه های کروب و استفاده از آن برای شستشو و ضدعفونی دست های کادر درمان قبل از ورود به اتاق عمل و همینطور شستشوی زخم ها با آن.

موارد بالا تنها گوشه هایی از کاربرد های آب مقطر در پزشکی می باشد و نقش این مایع ارزشمند در پزشکی انکار ناپذیر است.

قیمت نهایی آب مقطر زلال طب شیمی

قیمت نهایی آب مقطر زلال طب شیمی تهیه آب مقطر با کیفیت شرایط و فرآیندهای نسبتا پیچیده ای دارد که بدون شک در کیفیت و قیمت آب مقطر تاثیر گزارند، اما استفاده از یک آب مقطر ارزان قیمت و با کیفیت پایین، کاری پر مخاطره و ریسک پذیر می باشد، زیرا که در برخی موارد داشتن اندکی ناخالصی، ممکن است سبب بروز خسارات جانی و مالی ناپذیر گردد بنابراین در خرید آب مقطر کیفیت تضمینی آن حرف اول را میزند که این امر، با خرید از تولید کننده ی شناخته شده و معتبر امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم  و عمده آب مقطر مورد نیاز از شرکت های معتبر تولید آب مقطر می تواند ضمن تضمین کیفیت آب مقطر، به خرید با قیمت پایین تر و تحت تاثیر فروش کلی و همینطور کوتاهی دستان واسطه گرها و دلالان بی انجامد، 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *