شرکت تولید آب مقطر عمده


آب در کره زمین به صورت های مختلفی وجود دارد. در چشمه، رودخانه، دریا، اقیانوس و حتی سفره های زیرزمینی با ماهیت یکسان اما به شکل های مختلفی جریان دارد. انسان ها همیشه تلاش خود را می کردند تا آب سالم و بهداشتی  را پیدا کنند. در طول تاریخ همواره تلاش انسان ها ستودنی است.  حذف مواد زائد و آلودگی از آب  به صورت مختلفی صورت می گیرد. شرکت تولید آب مقطر عمده  اقدام به تولید انواع آب مقطر به صورت عمده می کند.

شرکت تولید آب مقطر عمده

تفاوت آب مقطر با آب معمولی

تفاوت آب مقطر با آب معمولی آب تصفیه شده و بدون هیچ ناخالصی را آب مقطر می گویند. منظور ما از ناخالصی های آب شامل مواد معدنی، مواد مغذی، آلودگی های دیگر می باشد. کت در طی مراحل خاصی از آب جدا شده و آب خالص می گردد. آب معمولی، همان آب خوردنی است، که در تصفیه خانه های هر شهری آب را فیلتر می کنند. و در طی فرایندی میکروب زدایی می کنند. اما مواد معدنی آن همچنان باقی است، مواد معدنی همچون نیترات، کلسیم و منیزیم و … در آب معمولی باقی می ماند. اما اگر بخواهیم همین آب را خالص تر کنیم و مواد معدنی و آلی آن را بگیریم باید با عمل تقطیر این کار را انجام دهیم.

در این فرایند می توان عمل تقطیر آب را انجام داد. باید بتوان آب را به بخار تبدیل کنید، سپس این بخار را طی فرایندی دیگری تبدیل به آب خالص کرد. این آبی که از بخار بدست می آید همان آب مقطر می باشد. توسط دستگاه های خاصی و در مراکز کاملا بهداشتی و استریل شده تهیه می شود. با حذف نمک از آب مقطر زودتر از آب معمولی به جوش می آید.از دیگر ویژگی آب مقطر به دلیل عدم وجود مواد محلول ، خاصیت خورندگی خود را از دست می دهد. با توجه به این مسائل و ماهیت خاص آن در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از مواردی که می توان در آن از آب مقطر استفاده کرد، می توان به صنایع دارو سازی، شستشوی قطعات فلزی حساس، بیمارستان ها و آزمایشگاه های پزشکی، کاربرد های حساس نظامی، مثل انرژی اتمی و … استفاده می شود. شرکت آب مقطر با استفاده از دستگاه های پیشرفته عمل تقطیر آب را به راحتی انجام می دهد.

میزان صادرات آب مقطر عمده

میزان صادرات آب مقطر عمده با توجه به این که شرکت های زیادی آب مقطر مورد نیاز کشورمان را تولید می کنند، مازاد این محصول را به کشورهای دیگر صادر می کنند. به همین منظور میزان صادرات آب مقطر عمده زیاد می باشد. این شرکت ها برای صادرات آب مقطر عمده به کشور های دیگر از روش های مختلفی استفاده می کنند.

یکی از این روش ها به صورت اعزام نمایندگانی به کشور های دیگر برای صادرات این نوع محصول می باشد، اما این کار بسیار هزینه بر است، به همین منظور شرکت های مورد نظر از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام به صادرات این نوع محصول در ابعاد گسترده ای به کشور های دیگر می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *