خرید عمده آب دیونیزه در تهران

آب دیونیزه تهران

خرید آب دیونیزه در تهران با قیمت مناسب و با کیفیت بالا به صورت تانکری صورت می گیرد. مصرف کنندگان گرامی می توانند برای خرید آب دیونیزه در حجم های مختلف با ما در ارتباط باشند.

آب دیونیزه تهران

نحوه خرید عمده آب دیونیزه تهران

برای خرید عمده آب دیونیزه در تهران امکاناتی نظیر تانکر پلی اتیلن، ماشین حمل آب دیونیزه، پمپ تخلیه و شیلنگ رابط نیاز است. تمام این امکانات در کارگاه تولید آب دیونیزه فراهم شده و ارسال آب دیونیزه به سراسر تهران و حتی شهرستانها انجام می شود.

آب دیونیزه تهران

آب دیونیزه چیست

آب دیونیزه یکی از انواع آب خالص بوده که با استفاده در دستگاه RO تولید و عرضه می شود. البته برای تولید آب دیونیزه از روشهای دیگر نیز استفاده می شود اما برای مصارف صنعتی عمدتا از این دستگاه استفاده می شود.

به بیان دیگر آب دیونیزه بدون اینکه حرارات و بخار کردن در کار باشد تولید می شود.
آب دیونیزه تهران نیز با همین روش بدست می آید.

آب دیونیزه تهران

انواع آب دیونیزه تهران

انواع آب دیونیزه بر حسب درجه خلوص عمدتا به صورت زیر دسته بندی می شود:

  • یکبار تقطیر(تصفیه)
  • دوبار تقطیر(تصفیه)
  • سه بار تقطیر(تصفیه)
  • چهار بار تقطیر(تصفیه)

ممکن است این سوال پیش بیاید که مگر آب دیونیزه تقطیر نیز می شود. پاسخ این سوال منفی است آب دیونیزه فقط تصفیه می شود و به این علت که برخی اوقات با نام آب مقطر عرضه می شود، به همین نام نیز در بازار شناخته می شود.

در واقع آب مقطر های موجود در بازار همان آب دیونیزه هستند. البته آب دیونیزه اگر به درستی تصفیه شود حتی از آب مقطر نیز خالص تر است اما استریل نخواهد بود.

در مورد انواع آب دیونیزه هر چه قدر دفعات تصفیه بیشتر باشد کیفیت آن نیز بهتر خواهد بود و البته با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

عموم آب دیونیزه موجود در بازار از نوع یکبار و دوبار تصفیه می باشد. این آب هدایت الکتریکی بین 2 تا 5 میکروزیمنس بوده و اکثرا برای مصارف صنعتی مناسب است.

برای اینکه هدایت الکتریکی به زیر 1 برسد عموما باید آب را سه یا چهار بار تصفیه کرد.

آب دیونیزه تهران

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *