خرید آب مقطر سه بار تقطیر به صورت فله


 خرید آب مقطر سه بار تقطیر به صورت فله و بسته بندی شده در کشورمان افزایش یافته است. آب مقطر فواید بسیاری در پروژه های پزشکی و صنعتی کشورمان داشته است، فواید بی نظیری این آب سبب فروش بالای آن می باشد.

خرید آب مقطر سه بار تقطیر به صورت فله

خواص آب مقطر برای پوست چیست؟

خواص آب مقطر برای پوست چیست؟  آب مقطر فوایدی برای پوست دارد، خواص آب مقطر برای شادابی و شفافیت پوست اثبات شده است.

ما می دانیم که شستن صورت خود با آب که pH بالایی دارد بهترین نیست.  جرمی فنتون ، متخصص پوست و مو در شهر نیویورک به ما گفت: “کلسیم یک ماده معدنی است که غالباً در آب سخت یافت می شود که به ویژه برای پوست مضر است و باعث بدتر شدن شرایطی مانند اگزما ، آکنه یا روزاسه می شود.”  “فلزات سنگین موجود در بعضی از آب ها مانند آهن ، مس ، سرب و روی ممکن است با روغن های طبیعی پوست و مرطوب کننده های زیبایی برای انسداد منافذ و ایجاد شکستگی در تعامل باشند.”  ایالات متحده آمریکا با سخت ترین آب؟  تگزاس ، نیومکزیکو ، کانزاس ، آریزونا و کالیفرنیای جنوبی.  بنابراین ، موقعیت یوتا کریستین با این جمعیت شناسی متناسب است.

 اما آیا شستن صورت شما با آب مقطر می تواند درمانی برای مبتلایان به آکنه در جنوب غربی ایالات متحده باشد؟  میشل فاربر ، متخصص پوست و مو با گروه پوست Scweiger در شهر نیویورک می گوید: “شستن با آب مقطر می تواند برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند ، کمک کند ، به خصوص اگر مدت کوتاهی در یک محیط جدید هستید.”  “این از شر فلزات موجود در آب شیر خلاص می شود. کسانی که به طور مرتب از آب مقطر برای شستشوی روزانه پوست خود استفاده می کنند دارای پوستی بدون جوش و آکنه خواهند بود، زیرا این آب سبب از بین رفتن چربی های روی پوستی و تشکیل جوش خواهد شد و تمامی جوش های شما را از بین خواهد برد.

عرضه مستقیم آب مقطر سه بار تقطیر فله ای

عرضه مستقیم آب مقطر سه بار تقطیر فله ای فروش آب مقطر و عرضه مستقیم آب مقطر سه بار تقطیر فله ای در مراکز فروشگاه های کشورمان افزایش پیدا کرده است.

آب مقطر‌سه بار تقطیر، آبی است که آلودگی ها و مواد معدنی را از بین برده است.  طبق تحقیقات کریستین ، آب مقطر نیز عاری از ناخالصی ها ، از جمله نمک های حل شده و ذرات کلوئیدی است.  کریستین می نویسد: “این همان آب است که به عنوان پایه ای در لوازم آرایشی استفاده می شود و معمولاً به عنوان” آب “از آن استفاده می شود ، آب مورد استفاده در حین جراحی و برای اهداف دارویی دیگر و مایعی که در رادیاتور خود قرار داده اید تا از خوردگی جلوگیری کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *