خرید آب مقطر در تهران

خرید آب مقطر در تهران

خرید آب مقطر در تهران را می توانید با یک تماس ساده انجام دهید. فروش این محصول در تهران به صورت عمده و گالنی انحام می شود و پس از ثبت سفارش آب مقطر مورد نیاز شما در کمترین زمان ارسال و در محل به شما تحویل داده می شود.

خرید آب مقطر در تهران

عرضه انواع آب مقطر در تهران

انواع محصولات آب مقطر و آب دیونیزه در تهران و کرج و سایر شهرها به شرح زیر قابل عرضه است:

  1. آب مقطر دیونیزه تانکری
  2. آب مقطر 20 لیتری
  3. آب مقطر 5 لیتری
  4. آب مقطر استریل
  5. آب مقطر تزریقی

ارسال آب مقطر به تمام نقاط تهران

امروز به دلیل گستردگی بیش از حد تهران بزرگ و حومه آن، متمرکز شدن فروش آب مقطر در یک نقطه از تهران نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان این محصول باشد. بنابراین برای اینکه بتوانیم آب مقطر دیونیزه شده را در کوتاهترین زمان به اقصی نقاط این شهر ارسال کنیم از ماشین های مخصوص حمل آب دیونیزه استفاده می کنیم.
این ماشین ها امکان حمل 2000 لیتر آب مقطر دیونیزه را در تانکر های 1000 لیتری دارند. نکته دیگر حفظ کیفیت آب خالص تولید شده در حین بارگیری، حمل و تخلیه است. برای این منظور از تانکرهای با پلی اتیلن استفاده می شود و درجه خلوص آب دیونیزه کاملا حفظ می شود.در زیر تصاویر این تانکرها را مشاهده می کنید.

خرید آب مقطر در تهران

فروش آب مقطر 20 لیتری در تهران

در تهران عموما برای مصارف جزیی و زیر 1000 لیتر از گالن های 20 لیتری استفاده می شود. این گالن ها از تولید کنندگان معتبر خریداری شده و از آب مقطر دیونیزه پر شده و برای مشتری ارسال می شود. البته می توانید در بار اول با خرید حضوری از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

خرید آب مقطر در تهران به صورت گالنی یکی از راحت ترین راهها برای تهیه این محصول است. همچنین آب مقطر خالص در گالن تا چندین ماه قابل نگهداری دپو می باشد.

خرید آب مقطر در تهران

خرید آب مقطر در تهران با کیفیت دوبار تقطیر

مشتریان در تهران آب مقطر دیونیزه را عمدتا با کیفیت دوبار تقطیر نیاز دارند بنابراین ما این محصول را پس از دوبار تصفیه تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم. البته در صورت نیاز آب مقطر دیونیزه سه و چهار بار تقطیر نیز تولید و عرضه می شود.

خرید آب مقطر در تهران

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *