تولید کننده آب مقطر بهداشتی


آب مقطر نوعی آب است که در آن هیچ ناخالصی وجود ندارد معمولا افراد فکر می‌کنند که ما باید آبی را بخوریم که هیچ ناخالصی نداشته باشد وتصفیه شده باشد واین فکر اشتباه است چون املاح بسیاری در آب وجود داد که برای سلامت بدن مفید است.

آب غیر از این که برای نوشیدن استفاده می‌شود مصارف مختلف دیگری هم در ساخت مواد غذایی و استفاده در پزشکی ،دارد.

برای تولید یک آب مقطر بهداشتی آب را در دستگاه مخصوصی تقطیر می‌کنند وناخالصی های آن را کامل می‌گیرند.

تولید کننده آب مقطر بهداشتی

مشخصات قابل توجه آب مقطر استریل

مشخصات قابل توجه آب مقطر استریل آب مقطر را بسته به این که چند درصد وچه مقدار ناخالصی آن را بگیرند .طبقه بندی می‌کنند یعنی هر چه بیشتر آب راتقطیر کنند آب مقطر خالص تری به دست می‌آید.

در نتیجه ی تقطیر آب ،تمام املاح معدنی آب گرفته می‌شود و از این آب مقطر برای مصارف مهمی استفاده می‌شود.

آب مقطر با آب شهری که ما استفاده می‌کنیم فرق دارد آبی که ما میخوریم دارای املاح معدنی نمک وکلسیم و منیزیم است که هیچ خطری برای انسان ندارد.

در صورتی که آب مقطر هیچ املاح ومواد معدنی ندارد وهمچنین قند وکالری هم ندارد. آب مقطر مصارف زیادی در پزشکی دارد ولی آب مقطر که در مصارف بهداشتی وپزشکی استفاده می‌شود بایر استریل باشد .

آب مقطر استریل ،آب مقطری است که کاملا استریل شده است ودر آن امکان رشد هیچ میکرو ارگانیسم وجود ندارد.که از این نوع در آزمایشگاه ها وبیمارستان ها فراوان استفاده می‌شود.

از آب مقطر برای تولید مواداولیه در بعضی از کارخانه های تولید مواد غدایی استفاده می‌شود.

آب مقطر در پزشکی مصارف گونا گونی دارد از آب مقطر بهداشتی واسترس در تزریقات استفاده می‌شود.

همچنین از آب مقطر برای ضد عفونی کردن محیط وسایل پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیمارانی که به علت بیماری در بستر افتاده اند ودچار زخم بستر شده اند وهمچنین کسانی که به علت جراحی زخم دارند وبخیه دارند برای ضد عفونی بدن این افراد از آب مقطر استریل استفاده می‌شود.

آب مقطر استریل در بیمارانی که نارسایی کلیه دارند وعمل دیالیز انجام میدهند در دستگاه دیالیز از آب مقطر استریل استفاده می‌کنند.

آب مقطر در شست وشوی وسایل آزمایشگاهی کاربرد دارد وهمچنین در رادیاتور ماشین هم استفاده می‌شود.اب مقطر کاربردهای زیادی دارد و همچنين از آب مقطر در دستگاه لیزر که موهای زائد بدن را از بین می‌برد، استفاده می‌شود.

خرید انواع آب مقطر بهداشتی

خرید انواع آب مقطر بهداشتی افرادی که قصد خرید آب مقطر دارند مخصوصا پزشکان وافرادی که با وسایل پزشکی سر وکار دارند می‌توانند آب مقطر بهداشتی را از مراکز فروش معتبر خریداری کنند .

استفاده از آب مقطر در داخل دستگاه های پزشکی رسوبات داخل دستگاه را از بین می‌برد و باعث عمر طولانی این دستگاه‌ها می‌شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *