تولید آب مقطر نیروگاهی با بهترین کیفیت در ایران


آب مقطر نیروگاهی یک محصول صنعتی بسیار کمیاب در سراسر جهان می باشد دانشمندان ایرانی با استفاده از توان دانش بومی به تولید این محصول دست یافتند این محصول در کشورهای انگشت‌ شماری از جمله ایران با بهترین کیفیت تولید می شود.  دانش تولید این محصول در کشورهای پیشرفته دنیا می باشد. ایران با تولید انواع این محصول توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی این محصول را نیز به کشورهای همسایه صادر نماید.

تولید آب مقطر نیروگاهی با بهترین کیفیت در ایران

مراحل تولید آب مقطر نیروگاهی

مراحل تولید آب مقطر نیروگاهیتولید آب مقطر نیروگاهی مراحل پیچیده صنعتی ندارد اما تولید این محصول از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچکترین اشتباهی می تواند کیفیت آن را تا حد زیادی کاهش دهد به طوری که استفاده از آن محصول دیگر مقدور نباشد.

آب مقطر همان آب معمولی می باشد که با استفاده از دیگ های بزرگ تبخیر شده و در برج های خنک کننده بخار تبدیل به آب سرد می شود، این آب سرد پس از عبور از لوله هایی با دماهای مختلف تبدیل به آب مقطر نیروگاهی می شود. آب مقطر نیروگاهی برای استفاده در صنایع مختلف از جمله نیروگاه‌های برق مورد استفاده قرار می گیرند. تولید آب مقطر نیروگاهی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کمترین بی دقتی می تواند آب مقطر را آلوده سازد.

آب مقطر تولید شده به صورت فله ای در مخازن بزرگ ۲۰۰ لیتری و یا ۵۰۰ لیتری در اختیار نیروگاه ها قرار می گیرد البته آب مقطر در صنایع مختلف دیگری از جمله صنایع داروسازی و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد اما به خاطر نحوه درست کردن این محصول به مقدار زیاد به آب مقطر نیروگاهی معروف شده است.

در ایران آب مقطر در انواع مختلف تولید می شود. تفاوت اصلی میان آب مقطرها در نحوه تولید این محصول است، نحوه تبخیر و سرد شدن آب مقطر رابطه مستقیم در غلظت و یا رقیق بودن این محصول را دارد و همین موضوع باعث تفاوت های تولیدی این محصول می شود و هر کدام از این آب مقطرها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

محل فروش عمده آب مقطر نیروگاهی مرغوب

محل فروش عمده آب مقطر نیروگاهی مرغوبفروش آب مقطر در این واحد معتبر انجام می شود محل فروش عمده آب مقطر نیروگاهی مرغوب تحت نظارت وزارت صنایع و معادن می باشد از این رو می بایست این محل دارای تمامی استاندارد های لازم جهت فروش این محصول حساس را اخذ نماید و شما می توانید با خیالی راحت و آسوده به خرید این محصول پردازید. این واحد آماده دریافت سفارشات به صورت عمده می باشد و بدیهی است که خرید عمده از این محصول می‌تواند از صرفه اقتصادی بهتری برخوردار باشد و آب مقطر عمده با صرف هزینه کمتر به دست مشتریان عزیز برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *