توزیع مستقیم آب یونیزه قلیایی

لیست قیمت آب مقطر صنعتی

یکی از روش هایی که شرکت تولید کننده آب یونیزه قلیایی به منظور تسهیل در امر فروش و دسترسی سریع متقاضیان به انواع آب یونیزه صنعتی ناب و با کیفیت در نظر گرفته است توزیع مستقیم این محصول توسط مراکز نمایندگی انحصاری شرکت می باشد که در گوشه و کنار کشور راه اندازی شده اند. بزرگ ترین مزیتی که عرضه مستقیم برای شرکت توزیع کننده دارد این است که واحد تولیدی را در آن واحد صاحب سود حاصل از فعالیت تجاری خود می نماید.

توزیع مستقیم آب یونیزه قلیایی

همه چیز درباره آب یونیزه صنعتی

همه چیز درباره آب یونیزه صنعتی

انواع یونیزه صنعتی از جمله محصولات مدرن هستند که به منظور تضمین سلامتی افراد و حفظ بهداشت خانواده ها به بازار عرضه شده و می توان گفت بیشترین میزان مصرف را نسبت به سایر انواع آب‌ های موجود در بازار را دارا می باشند.

این گروه از تولیدات به گونه ای طراحی شده اند که دارای PH بسیار مناسبی بوده و از این لحاظ فواید بی شماری برای بدن دارد چرا که با فرآوری این نوع آب، خاصیت اسیدی آن را از بین برده و با درصد متعادلی از مواد قلیایی، از مضرات احتمالی که آب های اسیدی برای بدن دارند به نحو شگفت انگیزی جلوگیری به عمل می آورند.

همچنین این محصول دارای مقادیر قابل توجهی از املاح و برخی مواد معدنی مثل سدیم، پتاسیم، کلسیم و مانند آن ها می باشد که به راحتی، نیاز بدن به این نوع عناصر طبیعی را تامین می نماید.

فرآیند یونیزه کردن آب هایی از این دست از طریق بهترین دستگاه های صنعتی و با استفاده از جدید ترین یافته های علمی در این زمینه انجام می پذیرد که همین امر موجب دریافت لیسانس های مختلف خارجی کیفیت آب و تاییدیه های جهانی در این مورد گردیده است.

صادرات عمده آب یونیزه قلیایی

صادرات عمده آب یونیزه قلیایی

آنچه موجب صادرات آب یونیزه قلیایی به صورت عمده شده است کیفیت بسیار بالایی است که برای این محصول وجود داشته و موجب شده تا سیل عظیمی از متقاضیان در گوشه و کنار دنیا مایل به استفاده از این محصول با کیفیت و منحصر به فرد باشند.

همین امر موجب شده تا سالانه حجم عظیمی از تولیدات شرکت آب یونیزه های قلیایی از طریق صادرات از مرز های کشور خارج شده و به صورت عمده در اختیار متقاضیان خارجی این محصول در نقاط دور و نزدیک خارج از کشور قرار گیرد.

لازم به ذکر است که محصولاتی که به منظور صادرات تولید و بسته بندی می شوند در ظرف هایی با حجم های مختلف تعبیه شده و عدل بندی آن ها به گونه ای استاندارد و کاملا علمی انجام می پذیرد تا از هرگونه نشتی یا بیرون ریختن محتویات آن جلوگیری به عمل آید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *