بزرگ ترین واردکننده استون کومهو کره


بزرگترین وارد کننده استون کومهو کره، محصولاتی باکیفیت و درجه یک را وارد خاک کشورمان می کند. واردات استون کومهو کره سود خوبی برای کشورمان خواهد داشت. قیمت استون کومهو کره با توجه به کیفیت آن مشخص می شود. 

بزرگ ترین واردکننده استون کومهو کره

استون کومهو کره چه ویژگی هایی دارد؟

استون کومهو کره چه ویژگی هایی دارد؟ استون کومهو کره، یک ماده اصلی در بسیاری از پاک کننده های ناخن است.  لاک ناخن را تجزیه می کند و با یک پارچه پنبه ای یا پارچه ای آن را آسان می کند.  این گیاه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند به راحتی با آب مخلوط شود و به سرعت در هوا تبخیر شود.

 استون به طور گسترده ای در صنعت نساجی برای خرد کردن پشم و جوانه ابریشم مورد استفاده قرار می گیرد.

 به عنوان یک حلال ، استون غالباً در سیستم های حلال یا “مخلوط ها” ترکیب می شود که در فرمولاسیون لاک های اتومبیل و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.  استون همچنین ممکن است برای کاهش ویسکوزیته محلول های لاک استفاده شود.

 نکات ایمنی

 ایمنی استون

 استون به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و عموماً از نظر سمیت حاد و مزمن کم شناخته شده است.

 سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مشخص کرده استون برای استفاده به عنوان یک افزودنی غذایی غیرمستقیم در چسبها و پوشش های مواد غذایی با مواد غذایی بی خطر است و در غلظت های خاص به عنوان یک ماده معمولی ایمن (GRAS) شناخته می شود. استون کومهو کره ، یک مایع بی رنگ که به عنوان پروپانون نیز شناخته می شود ، یک حلال است که در ساخت پلاستیک و سایر محصولات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

استون همچنین ممکن است به میزان محدودی در محصولات خانگی ، از جمله مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی ، که بیشترین کاربرد آن در فرمولاسیون مایع کننده های ناخن است ، مورد استفاده قرار گیرد.  استون به طور طبیعی در بدن انسان به عنوان یک محصول جانبی متابولیسم ظاهر می شود.

میزان سود واردات استون کومهو کره

میزان سود واردات استون کومهو کره میزان سود واردات استون کومهو کره برای شرکت های بازرگانی، بسیار عالی می باشد. 

استون کومهو کره به طور طبیعی در بدن انسان به عنوان یک محصول جانبی متابولیسم ظاهر می شود.  استون همچنین یک ماده اصلی در بسیاری از پاک کننده های ناخن است.  به عنوان یک حلال ، استون اغلب در سایر سیستم های حلال یا “مخلوطها” که در فرمول لاکها برای اتمام خودرو و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد ، ترکیب می شود.

 استون خالص کومهو کره چیست؟

 در شیمی ، یک ترکیب شیمیایی خالص یک ماده شیمیایی است که تنها شامل یک ماده و یک مجموعه خاص از مولکول یا یون است.  استون خالص فقط حاوی مولکول یا یون استون است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *