آب مقطر در نظرآباد کرج

آب مقطر در نظرآباد

آب مقطر در نظرآباد کرج و همچنین سایر نقاط استان البرز مانند کمال شهر کمال آباد و.. عرضه می شود. آب مقطر در نیسان بارگیری شده و برای مشتریان در سراسر نقاط ارسال می شود.

آب مقطر در نظر آباد

نحوه توزیع آب مقطر

پس از اینکه مشتریان گرامی با واحد فروش و کارشناس ما تماس حاصل نمایند پیش فاکتور برای مشتری ارسال می گردد. در صورت تایید پیش فاکتور آب مقطر در تانکرهای 1000 لیتری که در عقب نیسان بارگیری قرار دارد، برای گیرنده مخصول ارسال می گردد.

همچنین در مجل مورد نظر آب مقطر دیونیزه شده توسط پمپ و شیلنگ در مخازن تخلیه میگردد.این مخازن می تواند از بیست لیتری تا 10000 لیتر متغیر باشد و محدودیتی برای بارگیری و ارسال آب مقطر خالص وجود ندارد.

در محل تخلیه برای سهولت و سرعت در انجام کار، شیلنگ رابط تا 30 متر در نظر گرفته شده است تا اگر فاصله ماشین تا مخازن زیاد باشد باز هم بتوان آب مقطر را تخلیه نمود.

در این روش توزیع و فروش آب مقطر در نظرآباد کرج و تهران را می توان روزانه تا 100000 لینر  در نقاط مختلف تخلیه نمود که کمتر شرکتی توانایی تامین و ارسال این حجم از آب مقطر دارا می باشد.

برای ظرفیتهای بالای 10000 لیتر از تانکرهای مخزن استیل و یا گالوانیزه استفاده می شود.

آب مقطر در نظر آباد

آب مقطر در کرج و تهران

در تهران و کرج به دلیلی گستردگی آنها و وجود مراکز مختلف صنعتی، استفاده از آب مقطر رو به فزونی است. آب مقطر در نظر آباد کرج و سایر شهرها و همچنین در تهران به صورت فله به صورتی که در بالا ذکر شد و نیز در بسته بندی های زیر عرضه می شود:

  • 5 لیتری
  • 20 لیتری
  • 220 لیتری

آب مقطر 5 لیتری به صورت شرینگ چهارتایی بسته بندی می شود و به راحتی برای شهرستانها نیر فرستاده می شود.

در واقع آب مقطر 20 لیتری و 220 لیتری و فله برای مصارف صنعتی بیشتر کاربرد دارد اما برای مصارف آزمایشگاهی و کلینیکها نیز بعضا از ظرفهای بیست لیتری استفاده می کنند.

آب مقطر در نظرآباد

انواع دیگر آب مقطر

کاربرد صنعتی و تولیدی بیشترین مصرف آب مقطر دیونیزه شده را به خود اختصاص می دهد. اما برای مصارف بیمارستانی، آزمایشگاهی و کلینیکها و همچنین سایر مراکز انوع آب مقطر در نظرآباد و سایر شهرها در حجم های زیر نیز عرضه می شود:

  1. آب مقطر بک لیتری استریل
  2. آب مقطر 3 لیتری استریل
  3. آب مقطر دیونیزه شده صفر
  4. آب مقطر تزریقی

آب مقطر های استریل بیشتر در بیمارستانها و کلینیکها طرفدار دارد و از نوع آب مقطر معمولی گرانتر است.

آب مقطر دیونیزه ضده با سختی صفر برای مصارف حساس صنعتی و آزمایشگاهی استفاده می شود. در واقع برای همه مصارف صنعتی نیازی نیست که در جه خلوص آب مقطر صفر باشد.

آب مقطر تزریقی برای مصارف تزریق دامی و انسانی بیشتر به عنوان حلال واکسن و یا تولید محلول های خاص استفاده می شود.

آب مقطر در نظر آباد

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *