آب مقطر خوراکی باکیفیت از کجا بخرم؟


آب مقطر خوراکی چیست؟ آب مقطر H2O خالص می باشد. برای آب مقطر عملیات تقطیر را روی آب های شرب انجام می دهند تا آب خالص بدست آورند. در بعضی مواقع لازم است آب خالص تر باشد به همین خاطر عملیات تقطیر را چند بار انجام میدهند. انواع آب مقطر، آب مقطر یک بار تقطیر، دو بار تقطیر، آب دی یو نیزه هستند.

آب مقطر خوراکی باکیفیت از کجا بخرم؟

مزایای استفاده از آب مقطرچیست؟

مزایای استفاده از آب مقطرچیست؟ مهم ترین تفاوت بین آب های شرب و آب های مقطر در میزان یون و مواد اضافی موجود در آب است. در آب های مقطر مقدار ناخالصی بسیار کم است و به علت داشتن بالاترین کیفیت از آن در مصارف و شغل های حساس مانند داروسازی و افرادی که مشکل بدنی دارند از آن استفاده می کنند. آب مقطر خوراکی باعث پاکسازی بدن می شود، در هنگام نوشیدن آب مقطر آبی وارد بدن ما می شود که هیچ گونه مواد افزودنی و ناخالصی در آن وجود ندارد. بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند این آب نوعی پاک کننده درون انسان است.

مصرف این نوع آب باعث کاهش بیماری و خطر بیماری می شود. تقطیر باعث می شود علت های بیماری زا، از بدن دفع شود. تقریبا تمام باکتری های بیماری زا با تقطیر زنده از بین می روند و نوعی سم زدایی بدن محسوب می شود و کبد و کلیه را پاکسازی می کند. پایین بودن خطر مواد شیمیایی مضر و خطرناک، طبق اعلام کردن سازمان محیط زیست هیچ گونه مواد شیمیایی مضرر در آب مقطر وجود ندارد. آب مقطر برای افرادی که شکم حساس و معده حساسی دارند بهترین نوع برای مصرف است.

آب مقطر علاوه بر مصارف خوراکی برای مواردی چون باتری های اتومبیل بسیار مفید است چون باعث خوردگی و آسیب به خودرو نمی شود. آب مقطر بدلیل خالص بودن برای تولید محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این آز در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها برای تمیز کردن ابزار مورد استفاده قرار می گیرد و از آن در ماشین های دیالیز کلیه مورد استفاده قرار می گیرد. 

محل فروش عمده آب مقطر خوراکی در تهران

محل فروش عمده آب مقطر خوراکی در تهران فروش آب مقطر خوراکی در فروشگاه های متعددی از تهران به صورت جزئی و عمده با کیفیت بالا و تضمین شده انجام می شود. با توجه به مصرف این محصول در مراکز مختلف و استفاده عموم مردم در تمام نقاط ایران پخش می شود و به فروش می رسد. فروش آب های مقطر تضمین شده با برگه آنالیز کیفیت محصول فروخته می شوند و در صورت عدم رضایت پس گزفته می شود. فروش آب مقطر به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *