پخش انواع آب مقطر پزشکی


آب مقطر پزشکی کاربرد های بسیار زیادی در صنعت پزشکی نیز دارد. چرا که از این آب پزشکان برای شست شوی وسایل پزشکی نیز استفاده نیز میکنند. همچنین از این آب بسیار مهم که دارای مواد معدنی مانند یون و مواد شیمیایی نیست. برای پاک کردن زخم ها نیز استفاده میشود.

چرا که این آب دارای هیچ رسوب معدنی و خاصی نیست. و کاربرد بسیار مهمی دارد از جمله یکی از کاربرد های اصلی و مهم آن استفاده از آن در دستگاه دیالیز است.

پخش انواع آب مقطر پزشکی

بارز ترین ویژگی آب مقطر استریل

بارز ترین ویژگی آب مقطر استریل یکی از مهم ترین ویژگی های مهم این آب مقطر استریل بودن آن است. که به همین دلیل است. که بیمارستان ها و درمانگاه های زیادی از این آب نیز استفاده خاصی میکنند. و تمام شست و شوی وسایل پزشکی به عده ی آب مقطر است. به همین دلیل است. که وسایل پزشکی همیشه بهداشتی و تمیز هستند.

و همچنین از این آب مقطر در آمپول های پودری نیز استفاده میکنند. تا میکروب و باکتری ای وارد بدن فرد مریض نشود. چون برای پرستاران نیز مسئولیت دارد. به همین خاطر همیشه وسایل دکتر ها و پزشکان را نیز تمیز و با آب مقطر شستشو میدهند.

آب مقطر ها انواع خاصی دارند. مانند آب مقطر دیونیزه معمولی و آب مقطر دیونیزه استریل و آب مقطر تزریقی پزشکی که هر سه ی آنها نیز کاربرد های زیادی دارند. و همیشه از این نوع آب مقطر ها در بیمارستان ها نیز استفاده میشود. و همچنین آب مقطر ها در بسته بندی های متفاوتی به مردم نیز عرضه میشود.

قیمت بسته بندی های آب مقطر پزشکی هر یک لیتر آن 6500 تومان و هر سه لیتر آب مقطر پزشکی 18000 تومان میباشد. و قیمت بسیار ارزانی دارد. و این آب مقطر ها در کیفیت های بسیار بالایی به مردم و بیمارستان ها عرضه میگردد. تا بیمارستان ها همیشه ضدعفونی شوند. و همیشه داخل بیمارستان ها تمیز و پاک باشد.

مخصوصا الان که کرونا در سراسر جهان پخش شده است. از این محصول پر کاربرد بسیار زیاد در بیمارستان ها نیز استفاده میکنند. آب معمولی در آزمایشگاه ها با دستگاه تقطیر گرما میدهند. و ناخالصی های آن را میگیرند. تا این آب به آب مقطر نیز تبدیل شود.

صادر کننده آب مقطر پزشکی

صادر کننده آب مقطر پزشکی صادر کننده آب مقطر شرکت های خاص دارویی هستند. که آب مقطر استریل و تزریق کردن را نیز تولید میکنند. همچنین این آب مقطر را نیز به کشور های مختلف و همسایه نیز صادر میکنند. و از این کار به درآمد بسیار زیادی می رسند. همچنین این صادر کردن های زیاد باعث قدرت اقتصادی کشور میشود. و این عوامل برای کشور ما بسیار مفید است.

همچنین کارخانه های تولید آب مقطر دارویی سعی دارند. که تمامی نکات بهداشتی را در تهیه این آب رعایت کنند. تا بتواند محصولی با کیفیت و عالی را به مردم و بیمارستان ها و به بازار ها نیز عرضه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *