مرکز فروش آب مقطر در اصفهان

آب مقطر کسری

مرکز فروش آب مقطر در اصفهان بصورت عمده و تکی اغلب در فلاورجان اصفهان است و فروش آن بصورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور انجام می شود. همچنین امکان ارسال آب مقطر به استانهای همجوار نیز وجود دارد.

مزایای آب مقطر نسبت به آب معمولی

آب مقطر نوعی آب است که املاح و مواد معدنی آن توسط جوشاندن و تقطیر بخار آن بدست می آید. این آب به دلیل از دست دادن یون ها، طعم خود را از دست داده و تقریبا میتوان گفت بدون مزه است. عده ای از متخصصین بر این باورند نوشیدن آب مقطر به دلیل نداشتن مواد معدنی برای بدن مضر است و عده ای دیگر میگویند در صورت داشتن رژیم غذایی مناسب استفاده از این آب بلامانع است.

با تمام اینها بیشترین مصرف آب نقطر در کشور ما برای کارهای آزمایشگاهی، صنعتی و دارویی میباشد.

آب مقطر در اصفهان

از کجا آب مقطر بخریم

کیفیت آب مقطر، تعداد دفعات تقطیر و انجام عملیات تقطیر در شرایط مناسب از عواملیست که در کیفیت نهایی آب مقطر تاثیر بسزایی دارد. این آب اغلب اوقات برای مصارف حساس استفاده میشود به همین دلیل باید شرایط بهداشتی و استاندارد تقطیر کاملا رعایت شود.

به دلیل تمام مسائل ذکر شده انتخاب مکانی مناسب برای خرید این محصول بسیار مهم است.

آب مقطر در اصفهان

فروش آب مقطر در اصفهان

فروش آب مقطر در اصفهان در انواع آب مقطر معمولی و آب مقطر دیونیزه میباشد که بسته به نوع مصرف برای فنی و صنعتی، آزمایشگاهی و بیمارستانی است.

این آب بصورت تانکری و بسته بندی های ۱ تا ۲۰ لیتری بفروش میرسد و قیمت آن با توجه به تعداد دفعات تقطیر و نوع سته بندی متفاوت و متغیر است. کلیه واحدهای صنعتی، بیمارستانها و آزمایشگاه جهت تهیه این آب با کیفیت بالا و بدون هرگونه ناخالصی میتوانند از طریق سایت ما سفارش خود را ثبت و در اسرع وقت آنرا به بهترین نحو تحویل بگیرند.

آب مقطر در اصفهان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *