قیمت یک لیتر آب مقطر ماشین در تهران


قیمت یک لیتر آب مقطر ماشین در شهرهای بزرگی همچون تهران مشهد، اصفهان، شیراز و غیره با توجه به کیفیت آن مشخص می‌شود. آب مقطر ماشین فواید زیادی برای باتری ماشین داشته و عمر باتری ماشین را افزایش می دهد و همین دلیل خرید و فروش آب مقطر ماشین در کشورمان بسیار زیاد شده است.

قیمت یک لیتر آب مقطر ماشین در تهران

آب مقطر برای خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آب مقطر برای خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟آب مقطر خودرو دارای ویژگی های خاص و متمایزی نسبت به آب‌های معمولی می باشد. آب مقطر خودرو فواید و کاربردهای فراوانی برای ماشین شما خواهد داشت و ویژگی‌های آن سبب شده است که استفاده از آن و فروش آن در کشور افزایش یابد.

 در طی فرآیند تقطیر ، آب در فاز گازی آن تبخیر می شود ، بنابراین تمام ناخالصی های آن به جا مانده است.  این ناخالصی ها شامل تعدادی از مواد معدنی ، از جمله “کلسیم” و “منیزیم” ، دو ماده “سختی آب” هستند.  سپس آب به فاز مایع آن برگردانده می شود ، بنابراین مایع حاصل از آن آب خالص است – در واقع ، بعضی از خالص ترین آب روی زمین.  اما مسئله این است که وقتی آب از مواد معدنی و ناخالصی های آن تقطیر شود یا “از بین برود” ، محلول حاصل از “یون” نامتعادل شیمیایی تشکیل شده است.  این ماده آب مقطر را “یونی گرسنه” می گذارد ، بنابراین درواقع الکترونها را از سیستم فلزات در سیستم خنک کننده خارج می کند ، زیرا می کوشد تا خود را از نظر شیمیایی دوباره برقرار کند.  از آنجا که شیمیایی الکترونها را از فلزات اجزای سیستم خنک کننده خارج می کند ، آب مقطر نیز در نهایت صدمات شدیدی را ایجاد می کند که می تواند منجر به خرابی سیستم خنک کننده شود.

 پس جواب چیست؟  آب نرم شده  در طی فرآیند نرم شدن آب ، همان ناخالصی ها و مواد معدنی از آب جدا می شوند همانطور که در طی فرآیند تقطیر وجود دارد – اما با یک تفاوت بسیار مهم.  به جای تقویت ناخالصی های موجود در آب ، نرم کردن ناخالصی ها با یون سدیم را تغییر می دهد.  محلول حاصل از نظر شیمیایی و یونی متعادل است و باعث می شود آب نرم شده بسیار پایدار ، بسیار خالص و غیر تهدید کننده برای فلزات سیستم خنک کننده باشد.

بزرگترین مرکز فروش برند های مختلف آب مقطر ماشین

بزرگترین مرکز فروش برند های مختلف آب مقطر ماشیندر بزرگترین مرکز فروش مار انواع برند های مختلف آب مقطر استاندارد ماشین ارائه می شود. در این مراکز فروش برند های مختلف بسیار گسترده شده و مردم زیادی تمایل به خرید آب مقطر ماشین با قیمت های متنوع از این مراکز فروش دارند، زیرا قیمت محصولات آن بسیار مناسب و ارزان آن است. 

آب نرم فاقد بیشتر ناخالصی های آب شیر است ، به این معنی که این ماده از رسانایی بسیار کمتری برخوردار است (یعنی آسیب کمتری از الکترولیز) و رسوباتی را تشکیل نمی دهد (یعنی احتمال کمتری از گرمای بیش از حد).  با این حال ، اگر از مایع خنک کننده فوق العاده Hy-per Lube استفاده می کنید ، نیازی به استفاده از آب نرم شده ندارید. 

مایع خنک کننده فوق العاده Hy-per Lube حاوی مولیبدات ، نوعی از فلز نیمه قیمتی “مولیبدن” است ، که ثابت می شود در جلوگیری از عمل گالوانیک و الکترولیز بسیار مؤثر است – صرف نظر از نوع آب استفاده می شود.  مایع خنک کننده فوق العاده Hy-Per Lube همچنین حاوی پراکندگی های پلیمری است که سختی آب را در محلول نگه می دارد ، بنابراین از تشکیل مقیاس ها و رسوبات عایق جلوگیری می کند.  بنابراین بدون توجه به اینکه از آب نرم شده استفاده می کنید یا از شیر آب استفاده می کنید ، هنگام استفاده از خنک کننده فوق العاده Hy-Per Lube نگران این مسائل نباشید.  این در واقع یکی از مزایای مهم محصول است ، زیرا همه دسترسی آسان به آب نرم را ندارند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *