قیمت خرید آب مقطر 20 لیتری

قیمت آب مقطر 10 لیتری

فروش محلول ضد عفونی کننده آب مقطر


قیمت خرید آب مقطر در گالن های 20 لیتری بین 12 تا 20 هزار تومان است.بسته به میزان سفارش و کیفیت آب مقطر، قیمت آب مقطر تغییر می کند.

آب مقطر 20 لیتری

آب مقطر صنعتی و آزمایشگاهی برای مصارف کم بیشتر به صورت بسته بندی و در گالن های 20 لیتری خریداری می شود.البته به صورت 4 و 5 لیتری نیز تولید و بسته بندی می شود که قیمت 20 لیتری مناسبتر است.

قیمت خرید آب مقطرانواع قیمت خرید آب مقطر 20 لیتری

امروز برای استفاده از آب مقطر و الکل سفید 96 درصد این محصول را در ظروف 18 تا 20 لیتری عرضه می کنند. قیمت آب مقطر 20 لیتری شامل قیمت گالن و هزینه آب مقطر است با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید گالن پلاسنیکی و پلی اتیلنی قیمت این محصول نیز دائما در حال افزایش است.

بسته به اینکه چه نوع گالنی برای آب مقطر استفاده شود، قیمت تمام شده آب مقطر متفاوت خواهد بود. با توجه به این موضوع چهار نوع آب مقطر 18 و 20 لیتری حواهیم داشت:

  • آب مقطر 20 لیتری با گالن مواد نو بهداشتی
  • آب مقطر 20 لیتری با گالن مواد کهنه
  • آب مقطر 18 لیتری مواد نو
  • آب مقطر 18 لیتری مواد کهنه

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]توصیه ما این است که برای مصارف صنعتی از گالن های مواد کهنه و برای مصارف آزمایشگاهی و کلینیکها از گالن مواد نو استفاده شود. البته اگر می خواهید کیفیت آب مقطر برای مدت طولانی تغییری نکند حتما از گالن مواد نو بهداشتی استفاده کنید.[/box]

آب مقطر 20 لیتری

آب مقطر را از کجا تهیه کنیم

نیاز به مراجعه حضوری نیست و به منظور راحتی مشتریان آب مقطر و الکل طبی 70 درصد را با یک تماس ساده می توانید سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. این محصول در گالنهای 20 لیتری برای خریدار ارسال می شود همچنین در بسته بندی های کوچکتر نیز قابل عرضه است.حداقل سفارش باید 5 گالن باشد.

آب مقطر 18 لیتری

نوع دیگری از آب مقطر صنعتی نیز تهیه کرده ایم که با گرید دو تولید می شود و میزان ناخالصی کل این محصول زیر 10 ppm است که با قیمت هر گالن 14000 تومان عرضه می شود.قیمت خرید آب مقطر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *