قیمت آب مقطر 4 لیتری آزمایشگاهی

قیمت آب مقطر آزمایشگاهی

قیمت آب مقطر 4 لیتری آزمایشگاهی


قیمت آب مقطر برای گیاه 4 لیتری در مقایسه با آب مقطر فله بیشتر بوده و دلیل آن هزینه بسته بندی و قیمت ظرف پت می باشد. همچنین قیمت این محصول بسته به سفارش به شکل زیر است:

  • حداقل سفارش هر عدد 4 لیتری          6500
  • 100 عدد 4 لیتری                            6000
  •  100 تا 500 عدد                            5800
  •  500 تا 1000 عدد                          5600
  • بالای 1000 عدد                             5500

توجه داشته باشید نوع آب خالص، آب دیونیزه بوده و قیمت آب مقطر استریل شده بیشتر خواهد بود.برای اطلاع از قیمت های روز با ما در ارتباط باشید.

قیمت آب مقطر 4 لیتری

قیمت فروش آب مقطر 4 لیتری آزمایشگاهی حدود 6 تا 5 هزار تومان بوده و بسته به مقدار سفار ش دارد. اگر به دنبال آب مقطر 4 لیتری آزمایگاهی می گردید و برای مصارف آزمایشگاهی  و همچنین مصارف دندانپزشکی نیاز به آب مقطر دارید، ما این محصول را با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت آب مقطر آزمایشگاهی

آب مقطر آزمایشگاهی دیونیزه

آب مقطر خالص یکی از ملزومات اکثر آزمایشگاههاست که به مقدار زیاد در تحقیقات و مصارف آزماییشگاهی نیاز است.این محصول اگز از نوع دیونیزه شده باشد بسیار بهتر خواهد بود. آب مقطر دیونیزه را با کیفیت بسیار خوب و در بسته بندی های 4، 5 و 20 لیتری می توانید خریداری کنید.آب مقطر در دو نوع تقطیری و دیونیزه شده عرضه می شود که نوع تقطیری آن به دلیل هزینه بالای تولید تقریبا دیگر تولید نمی شود. البته نیازی هم به تولید آب تقطیری نیست زیرا آب دیونیزه که به روش رزین و فیلتر تولید میشود دارای کیفیت بالایی بوده و به خوبی نیارهای صنعتی و آزمایشگاهی را برطرف می کند.

آب مقطر 5 لیتری آزمایشگاهی و دندانپزشکی

آب مقطر برای لنز برای مصارف آزمایشگاهی و همچنین برای استفاده در مطب های دندانپزشکی در ظروف 5 لیتری نیز بسته بندی و عرضه می شود. آب مقطر 4 و 5 لیتری با دو برند زلال و سپهر به فروش می رسد.می توانید برای سفارش عمده این محصول با ما تماس بگیرید.

قیمت آب مقطر 4 لیتری

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *