قیمت آب مقطر خودرو در بازار

قیمت آب مقطر خودرو

قیمت آب مقطر خودرو در بازار متنوع بوده و بسته به نوع بسته بندی و کیفیت محصول و همچنین میزان خرید متفاوت است. آب مقطر و سایر ملزومات باطررب و رادیاتور انواع خودرو با قیمت مناسب عرضه می شود.

قیمت آب مقطر خودرو

تولید کلی آب مقطر، آب اسید و آب رادیاتور خودرو

برای کاهش قیمت آب مقطر خودرو و سایر ملزومات مانند آب اسید و آب رادیاتور ماشین، این محصولات به صورت عمده تولید و عرضه می شود. انواع محصولات در بسته بندی 1 تا 20 لیتری قابل تولید و بسته بندی و ارسال به تمام شهرها است. محصولات شامل موارد زیر است:

آب مقطر خودرو در واقع آب یون زدایی شده است که برای استفاده در باطری و رادیاتور خودرو استفاده می شود. در آب مقطر خودرو جهت رقیق کردن استفاده می شود.

آب اسید باطری خودرو که با غلظت 25 درصد تولید و عرضه می شود جهت رقیق کردن و تعویض باطری خودور کاربرد دارد. این محصول عمدتا در حجم های 1 لیتری، 20 لیتری بسته بندی می شود.

آب رادیاتور خودرو در واقع ترکیبی از آب مقطر خالص و رنک دانه می باشد که در حجم 3 لیتری و بیست لیتری تولید می شود.

شیشه شور در حجم های 3 لیتری و بسته بندی 6 تایی عرضه می شود.

قیمت آب مقطر خودرو

فرق آب مقطر و آب رادیاتور خودرو

آیا آب مقطر و آب رادیاتور خودرو یک محصول هستند و یا متفاوت بوده، جواب منفی است. در واقع آب رادیاتور خودرو همان آب مقطر به علاوه رنگ های مجاز است علت اضافه کردن رنگ به دلیل ایجاد تنوع در فروش است.

رادیاتور یکی از اجزای مهم خودرو بوده که از طریق گردش آب در موتور خودرو مانع از حرارت و جوش آوردن خودرو خواهد شد. سوال این است که آیا هر آبی را می توان در راداتور برای خنک کاری استفاده کرد! جواب منفی است در واقع فقط باید از آب فاقد املاح استفاده شود تا از ایجاد رسوب و آهک در رادیاتور جلوگیری شود.

مهمترین ویژگی آب رادیاتور خودرو همین خالص بودن آن است زیرا از آب دیونیزه فاقد یون تولید می شود. الکل طبی 70 درصد را می توانید از مجموعه ما با کیفیت عالی درخواست نمایید.

قیمت آب مقطر خودرو

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *