قیمت آب دیونیزه صنعتی فله

فروش آب دیونیزه

قیمت آب مقطر برای گیاه که به صورت فله و تانکری عرضه می شود بسته به مقدار سفارش و درجه خلوص تغییر می کند. همچنین هزینه حمل و تخلیه در مقصد نیز در قیمت آب دیونیزه موثر است.آب دیونیزه برای مصارف گوناگون علاوه بر اینکه به صورت فله و تانکری به فروش می رسد، به شکل بسته بندی نیز عرضه می شود.

قیمت آب دیونیزه

تفاوت آب مقطر با آب دیونیزه

آیا آب مقطر همان آب دیونیزه است! آیا قیمت آب دیونیزه با قیمت آب مقطر تفاوت زیادی دارد! و بساری سوالات که در مقاله ای کوتاه در زیر به آنها پاسخ داده می شود.

آب مقطر و آب دیونیزه ازلحاظ درجه خلوص تقریبا یکسان بوده اما از نطر روش تولید به دو روش متفاوت تولید می شوند.

آب دیونیزه در واقع با عبور از فیلتر های رزینی قوی بسیاری از املاح آن گرفته شده و عاری از بسیاری از یونها خواهد شد. کیفیت و درجه خلوص اب دیونیزه بستگی به کیفیت فیلتر و رزین ها و همچنین تعداد دفعات خالص سازی دارد.

روش تولید آب مقطر برای لنز اینگونه است که آب معمولی که دارای ناحالصی زیادی است پس از جوشاندن و بخار شدن، با قرار گرفتن در مجاورت هوای سرد این بخار مجددا میعان و به آب تبدیل می شود. آبی که بخش زیادی از ناخالصی ها به واسطه بخار و میعان از بین رفته است.

در هر دو روش جوشاندم آب و استفاده از فیلتر عملا آب خالصی بدست می آید که در بسیاری از کاربردهای مهم مورد نیاز است به طوری که آب معمولی جوابگوی آن نیازها نخواهد بود.

در روش جوشاندن برخی از یونهای محلول در اب از بین نمی رود و این می تواند نقطه ضعف این روش باشد، اما در آب دیونیزه اگر به درستی انجام شود تقریبا تمام یونهای آب گرفته می شود و به همین دلیل به آن آب دیونیزه می گویند.

نکته ای که خریدران و مصرف کنندگان باید به آن توجه داشته باشند این است که بسیاری از آب مقطر های موجود در بازار در واقع همان آب دیونیزه است که با نام آب مقطر عرضه می شود.

قیمت آب دیونیزه

آب دیونیزه صنعتی چیست

آب خالص شده ای که برای انواع مصارف صنعتی که طیف وسیعی و متنوعی از صنایع را شامل می شود آب دیونیزه صنعتی یا همان آب مقطر صنعتی می گویند.

آب دیونیزه برای استفاده اکثرا به صورت فله و تانکری حمل و در محل مورد نظر تخلیه می شود.

مصارف آب دیونیزه

آب دیونیزه در مصارف گوناگونی مانند، هیترها، ایستکاههای گازی، نیروگاهها، چیلر های جذبی و انواع سیستمهای خنک کننده، تولید مواد شیمایی، بهداشتی و آرایشی، شست و شوی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، آزمایشگاهها و بسیاری مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت آب دیونیزه

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *