فروش استون آزمایشگاهی درجه 1 به صورت عمده


فروش استون آزمایشگاهی درجه یک به صورت بسته بندی شده صورت می گیرد. استون های آزمایشگاهی کاربرد های بی شماری در آزمایشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی کل کشور دارند، به همین تولید آنها در کارخانه ها افزایش یافته است. 

فروش استون آزمایشگاهی درجه 1 به صورت عمده

مشخصات استون آزمایشگاهی چیست؟

مشخصات استون آزمایشگاهی چیست؟ مشخصات استون صنعتی با استون های آزمایشگاهی فرق می کند. از ویژگی استون های آزمایشگاهی این است که بسیار خالص بوده و کیفیت بی نظیری دارند‌ و از رنگ شفافی برخوردار می باشند. 

 تعدادی از حلالها می توانند برای از بین بردن قطعات دفع سنگ زنی ، کمک به سنباده زدن و نظافت عمومی استفاده شوند.با این حال ، تنها تعداد معدودی از افراد به راحتی نیازهای شرکتها را بدون ایجاد سربار زیاد برآورده می کنند.  پاک کننده استون یکی از گزینه های ارزان قیمت و کم نظارتی است که امروزه در بازار وجود دارد. 

به عنوان یکی از سادهترین کتون ها ، استون یک مایع بی رنگ و قابل اشتعال است که می تواند با آب مخلوط شود.  این مجموعه به عنوان یک ساختمان معمول در زمینه شیمی آلی عمل می کند ، اما اهداف بسیاری در سراسر جهان دارد.  شرکتها پاک کننده استون را روی رزین پلی استر نازک ، حل فوق العاده چسب و به عنوان یک چربی سنگین استفاده می کنند.  همچنین به عنوان یک عنصر فرار در رنگها یا لاکهای خاص اضافه می شود.  کاربردهای این ترکیب آلی خاص بی پایان است و به دلیل تطبیق پذیری ارائه شده ، به یک حلال قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای صنایع مختلف تبدیل شده است.

 استفاده از استون به عنوان یک حلال

 استون به عنوان یک حلال در نظر گرفته می شود زیرا می تواند برای کارهای نظافت عمومی یا کارهای سنگین سازی سنگین مورد استفاده قرار گیرد.  حلالها ترکیباتی هستند که قادر به حل کردن گریس ، رنگ و یا مواد ارگانیک اضافی از سطح یک ماده هستند.  آنها به گونه ای طراحی شده اند که روی انواع مختلفی کار کنند و هرکدام مجموعه ای از اعمال و محدودیت های خاص خود را دارند.  از حلالها معمولاً برای از بین بردن آلاینده های نامطلوب از سطح فلز ، پلاستیک و شیشه استفاده می شود.  پاک کننده استون دارای این مزایای خاص است:

 تاثیر گذار

 سمیت کم

 استفاده از ایمن تر

 ارزان

 کمتر تنظیم شده

 به دست آوردن آسان

 محلول در آب

 این مزایا باعث می شود در مواقعی که یک حلال خفیف برای از بین بردن چربی ، روغن ، خاک و چسب لازم باشد ، آن را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کند.  پاک کننده استون نسبت به گزینه های جایگزین از نقطه جوش پایین تری برخوردار است و باید آن را با احتساب اشتعال با دقت کنترل کرد.  چگالی بخار این ماده تمیز کننده به مراتب کمتر است و این یک انتخاب مناسب برای استفاده در یک محیط باز است زیرا کمتر بخار در طول استفاده در هوا معلق خواهد ماند.

 

قیمت هر لیتر استون آزمایشگاهی درجه یک در بازار

قیمت هر لیتر استون آزمایشگاهی درجه یک در بازار قیمت استون به صورت لیتری و بر اساس کیفیت آن مشخص می شود. قیمت هر لیتر استون آزمایشگاهی درجه یک در بازار ثابت نیست و دچار تغییراتی می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *