فروش آب مقطر مخصوص چیلر

آب مقطر نیروگاه

آب مقطر چیلر هم به صورت فله و هم به صورت گالن 20 لیتری آب مقطر به فروش می رسد. آب مقطر تولیدی ما مخصوص انواع چیلر و خنک کننده ها است.

آب مقطر چیلر

کاربردهای مختلف آب مقطر چیلر

چیلر ها به دو دسته چیارهای جذبی و چیلر تراکمی تقسیم بندی می شوند. در هر دو اینباید از گردش آب جهت خنک کاری استفاده شود اما آیا از هر آبی می توان برای خنک کاری استفاده کرد، جواب منفی است.

در انواع چیلر آبی که در سیستم به گردش در می آید باید آب مقطر یا آب دیونیزه خالص باشد تا از رسوب مواد در چیلر ممانعت به عمل آید.

آب مقطر چیلر

شرکت فروش آب مقطر چیلر

شرکت آب مقطر ایران برای انواع چیلر و خنک کننده آب مقطر دیونیزه شده را پس از چهار مرجله تصفیه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

آب آب مقطر بدون سختی و فاقد یون بوده و برای انواع چیلر بسیار مناسب است. محصول تولیدی پس از تصفیه و خالص سازی به صورت فله و با در بسته بندی مناسب برای مشتریان در سراسر کشور قابل ارسال است.

برگه آنالیز آزمایشگاهی محصول در تصویر زیر برای مشاهده مشتریان گرامی قرار داده می شود:

آنالیز آب مقطر چیلر

خرید فوری آب مقطر چیلر

برای خرید سریع آب مقطر چیلر ما این محصول را در محل به شما تحویل می دهیم. برای حجم های بالای 1000 لیتر چون جابجایی بارگیری و تخلیه برای مشتری دشوار است، ما آب مقطر را پس از تولید در تانکرهای پلی اتیلن 1000 لیتر برای مشتری ارسال می کنیم.

برای تخلیه از پمپ و شیلنگ استفاده می شود و فقط هزینه حمل به عهده خریدار است.در صورتی که سفارش شما کمتر از 1000 لیتر باشد بهتر است از آب مقطر در ظرفهای 20 لیتری استفاده کنید که این مورد نیز ره راحتی در هر حجمی بسته بندی و برای مشتریان گرامی فرشتاده می شود.

آب مقطر چیلر

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *