فروش آب مقطر دیونیزه چهار بار تقطیر

آب مقطر در ماهشهر

فروش آب مقطر دیونیزه چهار بار تقطیر با درجه سختی صفر ppm  که عاری از هر گونه یون بوده و در چهار مرحله یون زدایی می شود، به صورت تانکری و یا در گالن بهداشتی در سراسر کشور عرضه می شود.

فروش آب مقطر

فروش عمده آب مقطر دیونیزه

جهت فروش عمده آب مقطر دیونیزه باید تانکر مناسب حمل و سایر ملزومات در اختیار داشته باشید. اما طبیعی است که برای بسیاری از خریداران امکان تهیه تانکر و ماشین مناسب حمل آب مقطر دیوینزه وجود ندارد.

ما با استفاده از 10 دستگاه ماشین حمل استاندارد آب مقطر که هر کدام تا 2000 لیتر گنجایش دارد می توانیم به تمام شهرها سرویس دهیم.

همچنین یک ماشین 20000 لیتری نیز برای حمل حجم بیشتری از آب دیونیزه در نظر گرفته شده است. در محل نیز آب مقطر با پمپ تمیز به راحتی تخلیه می شود.

فروش آب مقطر

آب مفطر دیونیزه چیست

به طور کلی آب خالص به نوع آب مقطر و آب دیونیزه تقسیم می شود. فرق این دو در نوع روش تولید آنهاست. آب دیونیزه با استفاده از فیلترهای تصفیه یونی خالص سازی می شود به این صورت که آب معمولی پس از عبور از این فیلترها توسط رزین های موجود در آنها ، یون ها را گرفته و آب را خالص سازی می کند.

اما آب مقطر از روش حرارت دادن آب و بخار و میعان آب به دست می آید.

حال این سوال پیش می آید آب مقطر دیونیزه چیست! در واقع پس از بخار میعان ممکن است که برخی از یونها همچنان در آب باقی مانده باشد بنابر این با عیور از فیلتر یونهای آب نیز گرفته می شود و آب مقطر دیونیزه بدست می آید.

با توچه به اینکه تقطیر آب دارای هزینه بالایی است و با یون زدایی به راحتی می توان آب را خالص سازی کرد دیگر احتیاجی به حرارت دادن آب نیست. از این رو به آب خالص موجود در بازار، آب مقطر یا آب مقطر دیونیزه می گویند.

فروش آب مقطر

فروش آب مقطر چهار بار تقطیر

اگر آب معمولی چهار بار فرآیند تقطیر یا تصفیه را گذرانده باشد، آب خالص با کیفیت چهار بار تقطیر(تصفیه) بدست خواهد آمد. این آب دیونیزه دارای سختی صفر بوده و برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.

هم اکنون چهار نوع آب مقطر دیونیزه تولید و عرضه می شود که شما مشتری گرامی متناسب با نوع مصرف می توانید هر کدام را سفارش دهید.

  • آب مقطر دیونیزه یکبار تقطیر
  • دوبار
  • سه بار
  • و چهار بار تقطیر(تصفیه)

فروش آب مقطر

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *