فروش آب مقطر دستگاه لیزر

آب مقطر دستگاه لیزر

آب مقطر دستگاه لیزر در بسته بندی 5 لیتری و گالن 20 لیتری با قیمت مناسب آماده فروش است. جهت دستگاه لیزر آب مقطر را می توانید به هر میزان سفارش دهید.

آب مقطر برای دستگاه لیزر پزشکی

یکی از مهمترین مواردی که در دستگاه لیزر پزشکی از جمله دستگاه لیزر الکساندرایت و یا لیزر دایود باید مورد توجه قرار گیرد این است که در مخزن واتر کولینگ آنها باید حتما از آب مقطر دیونیزه استفاده کرد.

یکی از استباهات رایج کلینیک های زیبایی و پوست و مو که از این دستگاهای لیزر استفاده می کنند این است که اصطلاح رایج آب مقطر را به کار می برند و برای خرید آب جهت دستگاههای خود از کلمه آب مقطر استفاده میکنند. در حالی که باید از آب دیونیزه یا همان آب مقطر دیونیزه استفاده کنند.

آب دیونیزه فاقد یون بوده و داری tds واقعی صفر است در حالی که در آب مقطر ممکن است هنوز برخی از یونهای آب هنوز از بین نرفته باشد.

آب مقطر دستگاه لیزر

کاربرد آب مقطر در لیزر

کابرد عمده آب مقطر در انواع لیزر استفاده از آن برای خنک کاری چیلر می باشد. حتما باید در چیلر خنک کننده لیزر از آب خالص استفاده شود تا از هرگونه رسوبی در امان باشد.

آب معمولی به دلیل داشتن انواع ناخالصی ها و یونهای محلول، نباید در لیزر استفاده شود. متاسفانه به دلیل ناآگاهی برخی از مصرف کنندگان این نکته مهم در نظر گرفته نمی شود و ممکن به دستگاه لیزر آسیب زده شود.

قیمت بالای انواع دستگاه لیزر اهمیت حفظ و نگهداری آنرا د وچندان می کند که یکی از این ملزومات استفاده از آب مقطر دستگاه لیزر می باشد.

آب مقطر دستگاه لیزر

 

فروش آب مقطر مخصوص لیزر

فروش آب مقطر دستگاه لیزر در ظروف 5 لیتری و 20 لیتری انجام می شود که فاقد یون بوده و در بسته بندی های چهار تایی آماده عرضه به متقاضیان است.

این محصول با کیفیت های زیر عرضه می شود:

توصیه ما این است که اگر دستگاه شما حساسیت بالایی دارد از چهار بار تقطیر استفاده کنید. برای شهرستان نیز ارسال از طریق باربری و در بسته بندی 4 تایی انجام می شود.

آب مقطر دستگاه لیزر

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *